וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "טבעי שמחפשים לשבור את השיא שלי, אני שמח בשביל נדאל"

השוויצרי דיבר על האפשרות שהשור ממאיורקה ישבור את שיא הזכיות בגרנד סלאמים: "ככה זה, כמו שאני רציתי לשבור את השיא של סמפראס"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: רפאל נדאל חוגג את הזכייה באליפות ארה"ב, הגרנד סלאם ה-19 שלו

רוג'ר פדרר נמצא בימים אלה בז'נבה, שם הוא מתכונן לגביע לייבר שייערך בין שישי לראשון. לכבוד המאורע והעובדה שאירוע שמרכז את כל הכוכבים הגדולים בעולם ייערך אצלו בבית, התראיין היום (שני) הטניסאי השוויצרי.

פדרר פתח ואמר: "אני שמח להיות בז'נבה, אני בטוח שתהיה כאן אווירה מדהימה". השוויצרי התייחס לבעיות גב שהיו לו בניו יורק ולעובדה שהבדיקות שלו לא הראו על איזו בעיה: "אני מופתע שהרגשתי את הכאבים כל כך הרבה זמן. אפילו עכשיו אני מרגיש קצת את הגב שלי, אבל אני לא מודאג. במקרה הצורך אני יכול לשחק כל משחק השבוע. באימונים אני לא מרגיש את הגב בכלל, רק במהלך היום קצת".

על הקבוצה שלו אמר: "יש לנו קבוצה חזקה מאוד שוב עם נדאל, תים, זברב, פוניני, ציציפאס, באוטיסטה אגוט ובורג כקפטן. הולך להיות סוף שבוע מטורף". כל הכרטיסים לכל ימי המשחקים כבר נמכרו לאולם שמכיל מעל ל-17 אלף מקומות, אבל פדרר מקווה שאנשים יגיעו גם אם לא זכו לרכוש כרטיס: "אפשר להגיע לעקוב אחרי האימונים כבר בחמישי ולחוות הכול בשישי, שבת ובראשון בפן זון".

פדרר התייחס לעובדה שיחד איתו בקבוצה נמצא רפאל נדאל ואמר: "אנשים עכשיו יודעים שאנחנו מסתדרים טוב אחד עם השני ושמחים אחד בשביל השני. כמובן שאתה רוצה שהשיא שלך יחזיק לנצח, אבל המטרה של אחרים היא לשבור את השיאים ואני מודע לזה. כמו שאני הסתכלתי על פיט סמפראס ורציתי לשבור את השיא שלו, כך אנשים רוצים לשבור את שלי. גם רפא וגם אני עברנו כמה שנים פחות טובות עם פציעות וגם דג'וקוביץ'. עכשיו שלושתנו כשירים וזה נהדר לטניס. השחקנים הצעירים גם עולים עכשיו ולכן אתה חייב לזכות בכל גרנד סלאם כל עוד אתה מסוגל. לי היו הרגעים שלי, הרגעים בהם שברתי את השיאים ואף אחד לא יכול לקחת אותם ממני. אם אחרים חווים את הרגעים האלה, אז אני שמח בשבילם".

נובאק דג'וקוביץ', רפאל נדאל, רוג'ר פדרר. AP
"שלושתנו עברנו שנים לא טובות ופציעות, זה נהדר לטניס ששלושתנו בכושר עכשיו". פדרר לצד נדאל ודג'וקוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully