וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מאמינים: "ולנסיה, ויאריאל וריאל סוסיאדד מתאימות מאוד לדאבור"

אחרי ששוב נופה מסגל סביליה, בספרד ניתחו את מצבו של החלוץ שהגיע בקיץ: "בקבוצות האלו הוא יוכל למצות את מלוא הפוטנציאל שלו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לניצחון של ריאל מדריד

מספר שעות לפני פתיחת המשחק של סביליה מול אלאבאס, עוד הייתה תקווה שהחלוץ מונס דאבור ייכלל בסגל של האנדלוסים בליגה בפעם הראשונה. אלא שאז פורסם הסגל הסופי למשחק וגם הפעם נותר החלוץ שהגיע הקיץ לסביליה מרד בול זלצבורג מחוצה לו - בפעם הרביעית מתוך ארבעה משחקי ליגה שנערכו עד עתה. בלעדיו, רשמו האנדלוסים ניצחון שלישי בארבעה משחקים - 0:1 קטן, והם נמצאים במקום הראשון בליגה הספרדית עם עשר נקודות - אחת יותר מאתלטיקו מדריד השנייה.

"אחרי שלא הצליח למצוא לעצמו קבוצה בחלון ההעברות האחרון, ינסה דאבור למצוא קבוצה חדשה בחלון ההעברות של ינואר", נכתב באתר הספורט הספרדי fichajes. "הוא אמנם לא שיחק במדי סביליה, אך כן התאמן עם הקבוצה והתחיל להתרגל למנטליות של הליגה. נראה שאם לא סביליה, ישנן כמה קבוצות בליגה הספרדית שיתאימו בדיוק עבורו".

"ולנסיה, ויאריאל וריאל סוסיאדד מתאימות מאוד לדאבור", נכתב בהמשך הכתבה. "בקבוצות אלו הוא יוכל להציג את יכולתו האמיתית ולמצות את מלוא הפוטנציאל שלו, מה שלא יכול לקרות בקבוצתו הנוכחית סביליה. ז'ולן לופטגי כבר מצא לעצמו כוח התקפי בדמות צ'יצ'אריטו, מוניר ולוק דה יונג, ולא נראה שדאבור יזכה להזדמנות ממנו".

מונס דאבור שחקן סביליה. סביליה, אתר רשמי
יישאר בספרד גם אחרי ינואר? דאבור/אתר רשמי, סביליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully