וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילומי אבטחה מאשרים: אוהדים של מכבי חיפה חדרו לביתו של בן דב

בניגוד לטענה של האוהדים לפיה הפגינו רק מחוץ לבית של המנכ"ל, סרטון שצולם מהבית השכן ותמונה שצולמה ממטבח הבית של בן דב ממחישים שאכן חדרו לשטחו הפרטי. ואיפה הייתה המשטרה?

צילום אבטחה

צילומי אבטחה שהגיעו לידי וואלה! ספורט מאשרים את הטענה לפיה מספר אוהדים של מכבי חיפה חדרו לתוך חצר ביתו של מנכ"ל המועדון, אסף בן דב. בחקירות המשטרה אמרו חלק מהאוהדים שכלל לא חדרו לשטח הפרטי של המנכ"ל ובסך הכל הפגינו מחוץ לביתו כדי להביע מחאתם כנגד התנהלות והתנהלותו באופן אישי. בנוסף, ארגון אולטראס חיפה הוציא הודעה רשמית ובה טען שהאוהדים מעולם לא נכנסו אל חצר הבית של בן דב ואיימו או תקפו אותו או את בני משפחתו.

עם זאת, כעת, בצילומים של אחת ממצלמות האבטחה מבית סמוך לזה של מנכ"ל מכבי חיפה, נראה כי מספר אנשים אכן נמצאים בשטח הפרטי של בן דב. כמו כן, בתמונה שצולמה מתוך ביתו של בן דב, נראה אדם בחצר הבית שהמנכ"ל טען בפני המשטרה שמדובר באוהד שאיים על משפחתו.

אסף בן דב. צילום מסך
צולם מהמטבח של בן דב: אדם בתוך שטח ביתו/צילום מסך

החומה שנראית בסרטון מפרידה בין שני הבתים - בין הבית של בן דב לבין הבית שממנו צולמו האירועים - וכאמור, ניתן לראות בבירור שהאוהדים בתוך שטחו של הבית של המנכ"ל. המשטרה הוזעקה למקום, אך בוששה להגיע.

כזכור, בשבת מכבי חיפה הודיעה ש"ללא הודעה מוקדמת, ללא סיבה ובטח ללא אישור, הגיעו כ-30 איש המזוהים עם ארגון האולטראס בויס והקופים הירוקים בהפתעה גמורה, לביתו של מנכ"ל המועדון, אסף בן דב בשעה שהוא ובני ביתו התכוננו לשבת שבפתח. בצעד חסר תקדים ומסוכן חדרו לחצר הבית, הפעילו אלימות קשה (מילולית על סף פיזית) נגדו, נגד משפחתו ונגד מקורביו הגרים בסמוך, כל זאת ללא חשש וללא מורא.

"אסף ובני משפחתו המומים מהקריאות והחדירה עד פתח ביתם, הזעיקו את המשטרה, שבוששה להגיע במשך עשרות דקות, עד שעזבו הביריונים את הבית, לא לפני שהבטיחו והבהירו לבני המשפחה כי ישובו לפגוע בהם באופן פיזי בפעם הבאה ו'זו רק ההתחלה', לדבריהם". מהמשטרה נמסר ש"נפתחה חקירה במסגרתה זומנו 6 אוהדי הקבוצה, ובסיומה שוחררו בתנאים מגבילים, לרבות הרחקה למשך 30 יום ממשחקי קבוצתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully