וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאתם עבד אלחמיד: "המשחק מול ריינג'רס היה מהקשים בקריירה שלי"

בלם סלטיק דיבר לקראת המשחק מול ראן בליגה האירופית ("לא פשוט לפתוח את הקמפיין בחוץ") והתייחס לניצחון על היריבה הגדולה בליגה: "הייתה חוויה מדהימה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

לאוהדי סלטיק יש לא מעט סיבות לשמוח; אחרי חמישה משחקים בליגה המקומית הם במקום הראשון עם חמישה ניצחונות, כולל 0:2 בחוץ על היריבה הגדולה ריינג'רס. ביום חמישי הקרוב תמשיך הקבוצה את המסע האירופי שלה, כשתפגוש את ראן למשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית, ואם זה לא מספיק, יש גם את חאתם עבד אלחמיד.

הרכש של ההופס שהגיע הקיץ, לא מפסיק לסחוט מחמאות - הן מאנשי המועדון, המאמן והצוות המקצועי והן מאוהדים, שמרוצים מאוד מהחתמתו, לפחות על פי הרשתות החברתיות.

נראה שגם אלחמיד עצמו מרוצה מאוד מההתאקלמות המהירה שלו במועדון הפאר הסקוטי, ולא משנה באיזו עמדה הוא משחק. "אני מרגיש שאני יכול לשחק בכל אחת מעמדות ההגנה", אמר אלחמיד בראיון בסקוטלנד. "לא משנה עבורי אם אשחק מגן ימני, מגן שמאלי או בלם. במשחק האחרון של נבחרת ישראל שיחקתי בעמדת המגן השמאלי במשך 45 דקות ומספר דקות במרכז המגרש".

שחקן סלטיק חאתם עבד אלחמיד מול שחקן רייג'רס אלפרדו מורלוס. רויטרס
משחק קשוח במיוחד. אלחמיד מול ריינג'רס/רויטרס

"אני משוכנע שאני יכול לקבל את ההחלטות הטובות ביותר על המגרש, לא משנה העמדה שבה אני משחק", הוסיף הבלם-מגן-קשר. "אני מרגיש ששיחקתי טוב במדי הנבחרת ושפתחתי היטב את הקדנציה של בסלטיק. אני די מרוצה מחילופי העמדות".

אלחמיד דיבר על המשחק הכי חם בסקוטלנד שבו לקח חלק, מול היריבה הגדולה ריינג'רס: "זו הייתה חוויה מדהימה. לא היה פשוט להתמודד מול האווירה העוינת במגרש החוץ, אבל אני חושב שהסתגלתי במהרה. בכלל, המשחק מול ריינג'רס היה אחד הקשוחים והגדולים ביותר שבהם לקחתי חלק בקריירה שלי".

שחקן נבחרת ישראל דיבר לקראת המשחק מול ראן בחמישי: "לא פשוט לפתוח את הדרך באירופה דווקא במשחק חוץ בצרפת, נגד קבוצה מצוינת וחזקה מאוד. נצטרך להיות מאוד אגרסיביים אם נרצה להותיר חותם באירופה העונה. סלטיק הוא מועדון גדול, שמכוון לעשות דברים יפים באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully