וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ. ס. אשדוד הגישה הצעה נוספת לסילבסטר, שביעות רצון מאוואני

16.9.2019 / 7:15

ההצעה הראשונה לא סיפקה את החלוץ שמבוקש במספר קבוצות נוספות בליגת העל. במועדון משוכנעים שאוואני הוא אחד הבלמים הטובים בליגת העל. אספה פתח על אף שאיחר לאימון המסכם

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: אביב ארגז

מ. ס. אשדוד הגישה הצעה כספית לחלוץ יקוב סילבסטר והיא מתכוונת להילחם על שירותיו מול עוד כמה קבוצות בליגת העל שמעוניינות בשירותיו. ההצעה הראשונה לא סיפקה את החלוץ ששיחק בעונה שעברה בבני יהודה, ובאשדוד מתכוונים להגיש הצעה גבוהה יותר כדי לסגור. במקביל נמשכות בדיקות מול חלוצים נוספים.

בקבוצה מקווים שהפציעה של שלומי אזולאי אינה חמורה ושהוא לא קרע את שריר הירך האחורי ב-2:2 מול הפועל באר שבע. אזולאי הוחלף עם כאבים חזקים בירך והוא צפוי לעבור בדיקת אולטראסאונד לאבחן את הפציעה.

יצחק אספה פתח בהרכב אף שאיחר ביום שישי לאימון. אספה התנצל וסיפר כי לא התעורר בזמן ובקבוצה החליטו ללכת איתו כמגן ימני. במשחק הוא לא היה טוב ושני השערים שספגה הקבוצה נבעו גם מטעויות ותפקוד לקוי שלו עד שהוחלט להוציא אותו.

לפני המשחק שוחח המאמן רוני אוואט עם רועי גורדנה והסביר לו את ההחלטה לא לפתוח איתו. גורדנה נכנס כמחליף והציג יכולת מעולה והוא יחזור להרכב במשחק הקרוב מול הפועל רעננה. בקבוצה כבר מאוד מרוצים מהבלם טימותי אוואני שכבש את השער הראשון. במועדון משוכנעים שמדובר באחד הבלמים הטובים בליגת העל.

טימותי אוואני שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. לירון מולדובן
שביעות רצון מיכולתו. אוואני/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully