וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "נצטרך להביא עוד שחקן או שניים". דראפיץ': "אנחנו בדרך הנכונה"

מאמן בני יהודה התייחס לסיומת של שחקניו וגם לחזרה לבלומפילד: "אין פה ביתיות, הייתי רוצה להמשיך במושבה". דראפיץ': "מרוצה מהמחצית השנייה"

בן אז'ובל שחקן בני יהודה מול דולב אזולאי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
המסוכן שבשחקני בני יהודה. בן אז'ובל/ברני ארדוב

בני יהודה ומכבי נתניה נפגשו הערב (ראשון) לראשונה מאז המפגש ביניהן בגמר הגביע, שבו ניצחו הזהובים בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים. בן אז'ובל רשם בכורה בהרכב של אבוקסיס והיה טוב. בכלל, הקבוצה של אבוקסיס היתה עדיפה אבל לא ידעה לסיים את המצבים שהגיעה אליהם. ונתניה? היא תתנחם בעובדה שהיא עדיין לא ספגה, אבל המשחק שלה עדיין לא שוטף ולא מתואם.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
לא מרוצה כל כך מהחזרה לבלומפילד. אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "יש גם משחקים כאלה ובסוף אתה מקבל את הגול. היו לנו מצבים יוצאים מן הכלל, כמו הקורה של בן אז'ובל. היייתה קבלת החלטות רעה, אבל במשחקים כאלה אפשר להפסיד ואז אתה הולך עוד יותר עצבני הביתה. אני חייב להחמיא להגנה כי לא תרגלנו אותה, פנישי תורגל אתמול. הם עשו משחק מצוין מול חלוצים מהטובים בארץ. היינו קרובים לשער, חטפנו כמה כדורים ונראה שנצטרך להביא עוד שחקן או שניים שינצלו את המצבים האלה. בלומפילד? אמרתי כבר שאין פה ביתיות, הייתי רוצה מאוד להמשיך לשחק במושבה. אולי יבואו יותר אוהדים בהמשך ותהיה פה יותר אווירה".

סלובודן דראפיץ': "ידענו שבני יהודה תשחק על מתפרצות. במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב ויכולנו גם לנצח את המשחק, אבל גם להפסיד. אני אקח את המחצית השנייה, בה הקבוצה הייתה יותר תוססת, ועם זה נלך קדימה. היינו יותר טובים עם שני חלוצים ואולי נחזור לשיטת היהלום. נראה, נחשוב על זה ונחליט. יש לנו חמש נקודות בשלושה משחקים שלא היו לנו בעונה שעברה, אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. השנה יש לנו עומק".

בן אז'ובל: "זה משחק ראשון שלי בהרכב ואני נכנס לאט לאט לעניינים. כל משחק אני שואף להתקדם ולהתחבר לקבוצה ולמאמן. הייתה לי בעיטה לקורה, פעם אחת דני עמוס לקח. זה מתסכל שסנטימטר מונע ממך שער, אבל נתאמן ובפעם הבאה זה ייכנס. הגעתי לבני יהודה כדי לפרוץ, אני מאמין בקבוצה ובמיוחד במאמן, ומאמין שהשנה אתקדם".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני יהודה ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יש לו עוד עבודה. סלובודן דראפיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully