וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי יצאה מפיגור 2:0 לניצחון 3:4 במונאקו

הקבוצה מהנסיכות נותרה מתחת לקו האדום וללא ניצחון, בנדטו כיכב עם צמד והקפיץ את המנצחת למקום הרביעי. נאנט שלישית, סנט אטיין חילצה נקודה ביתית

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של ריאל מדריד על לבנטה

המחזור החמישי בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם מהפך גדול של מארסיי, שנחלצה מפיגור 2:0 במונאקו וניצחה 3:4 כדי להתקדם למקום הרביעי. סנט אטיין ניצלה מהפסד שלישי רצוף עם 2:2 ביתי מול טולוז ואילו פרדראג ראיקוביץ' ספג שער שני העונה בהפסדה של ריימס 1:0 בנאנט.

דריו בנדטו שחקן מארסיי. רויטרס
מצא את הרשת מחזור שלישי ברציפות. דריו בנדטו/רויטרס

מונאקו - מארסיי 4:3

בעונה שעברה הגיעה מארסיי לסטאד לואי השני והפכה פיגור 2:1 לניצחון 2:3 - הראשון שלה במונאקו מאז 2010. הפעם היא כבר פיגרה בשני שערים אחרי צמד של חלוץ הרכש וויסאם בן ידר (17 בפנדל ו-26) אבל ביצעה קאמבק מרשים אפילו יותר. ואלר ז'רמן הסיט לדריו בנדטו בדקה ה-38 וכבש בעצמו מול האקסית בנגיחה בחלוף שלוש דקות, אחרי סדרת החטאות של חבריו. בן ידר נפצע ונאלץ לצאת בדקה ה-56, כשמי שנכנס להופעת בכורה הוא ז'אן קווין אוגוסטן המושאל מלייפציג. חמש דקות לאחר מכן, המהפך של מארסיי הושלם עם טיל בימין של דימיטרי פאייה, ובדקה ה-66 בנדטו הארגנטינאי השלים צמד וחגג את הרביעי שלו בליגה הצרפתית. הדרמה לא הסתיימה, כשבאלדה קייטה המחליף צימק עם טיל בדקה ה-75 לאחר הכנה של טיימואה בקאיוקו החוזר. שחקני הקבוצות התעמתו לקראת הסיום, אבל אף אחד לא הורחק וגם התוצאה נותרה בעינה. מארסיי קפצה למקום הרביעי עם ניצחון שלישי ברציפות והשאירה את מונאקו מתחת לקו האדום עם שתי נקודות בלבד.

רומן המומה שחקן סנט אטיין. רויטרס
מנע עוד הפסד. רומן המומה/רויטרס

סנט אטיין - טולוז 2:2

הירוקים חששו מהפסד נוסף אחרי הפיגור המהיר אליו נקלעו בבית, אבל רומן המומה היה שם כדי לחלץ נקודה. מקס גראדל דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-15 וארון לייה הכפיל את יתרונה של טולוז בדקה ה-24, אלא שהמומה סובב אל הרשת בדקה ה-45 ושינה את המומנטום לקראת המחצית השנייה, בה השווה בדקה ה-57 אחרי כדור רוחב של דניס בואנגה. בדקה ה-93 חגגו המארחים שער ניצחון בעקבות גול עצמי של איסיאגה סילה, אבל המהלך נפסל בסיוע ה-VAR וכל קבוצה הסתפקה בנקודה.

כריסטיאן גורקוף מאמן נאנט. רויטרס
רצף ניצחונות עם נאנט. כריסטיאן גורקוף/רויטרס

נאנט - ריימס 0:1

כריסטיאן גורקוף, שהוזעק לעמדת המאמן בעקבות עזיבתו של ואהיד חלילודז'יץ' רגע לפני פתיחת העונה, ציין ניצחון שלישי רצוף ונאנט שלו קפצה למקום השלישי. פרדראג ראיקוביץ', שהוציא רק כדור אחד מהרשת בארבעת המחזורים הראשונים, לא יכול היה להושיע מול פריצה של קאליפה קוליבאלי, שבעט כדור שטוח פנימה בדקה ה-69. ריימס עם שבע נקודות במקום ה-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully