וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה כמעט בכה על הקווים: חימנסיה הפסידה במשחק הבכורה שלו

הארגנטינאי האגדי ערך בכורה כמאמן לה פלאטה מול האקסית ראסינג קלוב, שניצחה 1:2. מראדונה זכה לתיעוד מיוחד, אך לא מנע הפסד חמישי ברציפות

דייגו מראדונה מאמן חימנסיה לה פלאטה. AP
גם הנוכחות שלו לא עזרה. דייגו מראדונה המתוסכל/AP

אוהדי חימנסיה לה פלאטה, סוגרת הטבלה בארגנטינה, הגיעו בהמוניהם הערב (ראשון) למשחק הביתי של קבוצתם מול ראסינג קלאב במסגרת המחזור השישי. המשחק הזה עורר עניין גדול מאוד במדינה ובעולם כולו. הסיבה: דייגו ארמנדו מראדונה ערך את הבכורה שלו על הקווים של הקבוצה. לצערם, גם זה לא מנע הפסד חמישי ברציפות, הפעם 2:1. אחרי תקופה קצרה במקסיקו, כדורגלן העבר האגדי זכה לבכורה דווקא מול הקבוצה האחרונה שאימן בארגנטינה, לפני 25 שנה.

דייגו מראדונה מאמן חימנסיה לה פלאטה. AP
דייגו מראדונה חוגג אחרי השער/AP

מראדונה קיבל סיקור צמוד מהצלמים המקומיים, כולל לייב שהתמקד אך ורק בו על הספסל, וראה את דייגו גונסאלס מעניק יתרון לאורחים אחרי שניצל טעות קשה של השוער אלכסיס אריאס. מראדונה, מוחצן כהרגלו, כמעט הזיל דמעה אחרי השער הזה אבל בדקה ה-52 השתולל משמחה בעקבות שער שוויון של אריאל גרסיה שנגח מקרוב פנימה. אלא שאחרי שתי דקות בלבד מתיאס סראצ'ו קבע את תוצאת הסיום והנחיל לקבוצה של מראדונה הפסד חמישי ברציפות, כשהיא גם היחידה בליגה שעדיין לא ניצחה.

במהלך ראיון קצר לפני המשחק, זיהה מראדונה ביציע את חברו הטוב קלאודיו קאניג'ה, עמו שיתף פעולה בנבחרת ארגנטינה ובבוקה ג'וניורס, ואמר: "הנה החבר שלי קאני, אני מעריץ אותו. אני אתמוך בו עד המוות". על הציפיות ממנו הוסיף: "כל שחקני הכדורגל חולמים להביא אושר לאנשים".

עוד בוואלה!

דייגו מראדונה העביר אימון ראשון והבטיח "לא אחמיץ אף אימון"

לכתבה המלאה
דייגו מראדונה מאמן חימנסיה לה פלאטה עם שחקניו. AP
דייגו מראדונה עם שחקניו/AP
אוהדי חימנסיה לה פלאטה עם דגל של דייגו מראדונה. AP
הגיעו בהמוניהם למשחק הבכורה של מראדונה. אוהדי חימנסיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully