וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בהתעמלות אומנותית: אשרם רוצה עוד מדליה, זליקמן בעקבות הקריטריון

אחרי הארד ב-2017 והכסף ב-2018, אשרם שוב פייבוריטית למדליה בקרב רב, כשהגמר ייערך ביום שישי. זליקמן חתמה על הסכם חסות: "שואפת להגשים את חלום הילדות ולהגיע לטוקיו"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

בווידאו: לינוי אשרם אחרי הצלחתה במשחקי אירופה

אליפות העולם בהתעמלות אומנותית תצא לדרך מחר (שני) בבאקו, כשאת ישראל מייצגות לינוי אשרם, ניקול זליקמן, ניקול וורונקוב ויוליאנה טלגין בתחרות היחידות, והנבחרת שתנסה להתברג בין שמונה הראשונות. אשרם, סגנית אלופת העולם ב-2018 ומדליסטית הארד ב-2017, נחשבת לאחת המועמדות הבכירות להיות על הפודיום וצפויה גם להבטיח ללא בעיות את הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו בשנה הבאה (צריכה מקום בין 16 הראשונות בדירוג הכללי).

מתעמלת אומנותית לינוי אשרם. קובי אליהו
שוב תחזור עם שלל? לינוי אשרם/קובי אליהו

כל מדינה יכולה לשלוח שתי נציגות למשחקים האולימפיים, ומי שתנסה להצטרף לאשרם היא זליקמן, שצריכה לעמוד בקריטריון הבינלאומי וגם בקריטירון הישראלי (מקום בין 12 הראשונות). עוד לפני היציאה לאליפות העולם, חברת יזמות הנדל"ן "בנייני העיר הלבנה" חתמה על חוזה מתן חסות לזליקמן בת ה-18.

זליקמן אמרה: "אני עושה מאמצים גדולים כדי לייצג את ישראל בצורה הטובה ביותר ושואפת להגשים את חלום הילדות שלי - הופעה במשחקים האולימפיים הקרובים שיהיו בקיץ הבא בטוקיו. אני מרגישה שחברת בנייני העיר הלבנה היא השותפה שלי לדרך". מנכ"ל החברה גבי קלמן: "זליקמן היא דוגמה ומופת למצוינות ולהגשמת מטרות ויעדים. אנחנו מאמינים כי בזכות התמיכה הנכונה והעידוד המירבי, נחזה בניקול על פודיומים רבים ברחבי העולם".

אשרם וזליקמן תתחלנה להתחרות מחר, עם תרגיל הכדור שייערך ב-18:30. ביום שלישי יהיה תרגיל החישוק ב-11:55 ובערב יהיו הגמרים בשני התרגילים. למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים.

ניקול זליקמן מתעמלת. אתר רשמי
יש ספונסר. ניקול זליקמן/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully