וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה הביסה 1:5 את פאדרבורן, 0:3 לפרייבורג מול הופנהיים

הרויאל בלוז עם ניצחון שני ברציפות בזכות שערים של סאנה (33), סרדאר (49), האריט (71 ו-85) וקוטוצ'ו (83). פרייבורג עם ניצחון שלישי

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור הרביעי בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה פרייבורג לרשום 0:3 ענק בחוץ מול הופנהיים ולאחר מכן שאלקה חזרה מפיגור ל-1:5 גדול בחוץ מול פאדרבורן.

הופנהיים - פרייבורג 3:0

הקבוצה של כריסטיאן שטרייך השיגה ניצחון שלישי בארבעה מחזורים ועוד איזה ניצחון ענק. השער הראשון הגיע בדקה ה-11 כשדומיניק היינץ הכניס עומק לכריסטיאן גונטר, שבעט משמאל לפינה הרחוקה וקבע 0:1. בדקה ה-38 הגיע השער השני כשמייק פרנץ הוריד ליאניק האברר, שבעט בנגיעה חזק פנימה את ה-0:2. נילס פטרסן כבש את השלישי בדקה ה-59 וסידר לפרייבורג שלוש נקודות חוץ מרשימות בדרך אל המקום השלישי עם 9 נקודות, בעוד הופנהיים נותרה עם ארבע נקודות בלבד.

שחקני פרייבורג. GettyImages
שחקני פרייבורג חוגגים ניצחון חוץ ענק/GettyImages

פאדרבורן - שאלקה 5:1

הרויאל בלוז נקלעו לפיגור מוקדם אחרי שער של קאולי אוליביירה סוזה בדקה השמינית, אבל הגיבו כמו שצריך עם חמישייה גדולה. סאליף סאנה איזן בדקה ה-33 אחרי בישול של בסטיאן אוציפקה וזה 1:1. שאלקה פתחה את המחצית השנייה עם שער של סואט סרדאר בדקה ה-49 ולאחר מכן אמין האריט (71 ו-85) ואחמד קוטוצ'ו (83) השלימו ניצחון גדול לקבוצה של דויד ואגנר, ששיפרה את מאזנה לשבע נקודות במקום השישי. זו הפעם הראשונה ששאלקה כובשת חמישייה במשחק חוץ בבונדסליגה מאז שניצחה 4:5 את מינכן 1860 במאי 1999.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני שאלקה חוגגים. GettyImages
שחקני שאלקה חוגגים ניצחון חוץ גדול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully