וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה הפסידה 1:0 לאום אל פאחם, מכבי פתח תקוה עקפה אותה בטבלה

ניר ברקוביץ' חגג בבכורה שלו על הקווים, רוזנבאום הכריע (66). בריבו (74) העניק ללוזון 0:1 על הפועל ר"ג, 1:3 לאשקלון בלוד, 1:2 לסכנין על כפר קאסם

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על הפועל כפר סבא

חלקו השני של המחזור הרביעי בליגה הלאומית נערך הערב (שני) כשהפועל פתח תקוה אכזבה בביתה והפסידה 1:0 להפועל אום אל פאחם. היריבה העירונית מכבי פתח תקוה ניצחה באותה תוצאה את הפועל רמת גן, בעוד בני סכנין השיגה 1:2 על מ.ס. כפר קאסם והפועל אשקלון 1:3 על בני לוד.

שחקני הפועל פתח תקוה מאוכזבים, במרכז יעקב אבבה. ברני ארדוב
איזו אכזבה/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - הפועל אום אל פאחם 1:0

המוליכה ערב המחזור אכזבה בגדול בביתה, דווקא מול הקבוצה שצברה עד הערב נקודה אחת בלבד. ניר ברקוביץ' לא יכול היה לבקש בכורה מוצלחת יותר על הקווים, והוא חייב אותה לערן רוזנבאום שהכריע בדקה ה-66 עם שער נהדר. אמאדו סוקונה בעט פנדל לקורה בדקה ה-51.

שחקן מכבי פתח תקוה, תאי בריבו. יוסי ציפקיס
שער ניצחון. תאי בריבו/יוסי ציפקיס

הפועל רמת גן - מכבי פתח תקוה 1:0

היריבה העירונית דווקא הצליחה לצבור שלוש נקודות חשובות, שבוע לאחר התיקו הדרמטי בקרב היורדות מול בני סכנין. תאי בריבו כבש את שער הניצחון בדקה ה-74, וכעת לקבוצה של גיא לוזון שמונה נקודות - אחת יותר מהפועל פתח תקוה.

מוטי מלכה שחקן בני סכנין חוגג. ברני ארדוב
תרם שער לניצחון. מוטי מלכה/ברני ארדוב

בני סכנין - מ.ס. כפר קאסם 1:2

לאחר שהפסידה את משחק הבית הראשון שלה, הצליחה היורדת מליגת העל להשיג ניצחון שני העונה שמעניק לניסן יחזקאל קצת אוויר לנשימה. האורחת, מנגד, עדיין מחפשת אחר ניצחון ראשון העונה. מוטי מלכה כבש ראשון בפנדל (13), ירדן כהן איזן (48), בהג'ת בשיר הכריע (65).

ואיל מריסאת שחקן בני לוד. דני מרון
הפסד מאכזב מול האקסית. ואיל מריסאת/דני מרון

בני לוד - הפועל אשקלון 3:1

אחרי שני המחזורים הראשונים, בני לוד הייתה המושלמת היחידה בשתי הליגות הבכירות, אבל בשבוע שעבר הפסידה 3:1 ברמת השרון ונעצרה, והערב שוב הפסידה באותה תוצאה. נועלת הטבלה עומדת כעת על מינוס שתי נקודות, ובשבוע הבא תוכל לעלות בפעם הראשונה העונה אל מעל הקו האדום. בן בן יאיר העלה את המארחת ליתרון (59), אבל לידור נקשרי (68), עוזיאל פרדו (79) וציון צמח (83 בפנדל) הפכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully