וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטיז בריאיון ראשון: "בשלב מסוים התחלתי לאבד תקווה"

כוכב העבר דיבר לראשונה מאז נורה במולדתו הרפובליקה הדומיניקנית לפני כשלושה חודשים: "הרגשתי את עצמי בוער, כמעט מתי. לא אשב רגל על רגל אם יש מישהו שמנסה להרוג אותי"

דייויד אורטיז בוסטון רד סוקס. AP
ימים קשים עברו עליו. אורטיז חוזר לפנווי/AP

קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז שכוכב העבר דייויד אורטיז נורה בגבו במולדתו, הרפובליקה הדומיניקנית, במהלך בילוי במועדון לילה. כעת, "ביג פאפי" החליט לדבר בפעם הראשונה על האירוע שכמעט הוביל למותו.

בריאיונות שהעניק לרשת יוניוויז'ן ולעיתון בוסטון גלוב הוא הבהיר: "אין לי אויבים ואני לא הייתי המטרה. אני לא יודע למה שמישהו ירצה לעשות לי דבר כזה. מעולם לא הייתי מעורב בדברים לא כשרים".

עם דמעות בעיניו, הוא הוסיף: "כמעט מתי. הייתי בתרדמת. אנשים העבירו עליי ביקורת, כאילו שהגיע לי למות. הרגשתי את עצמי בוער אחרי הירייה. אנשים צריכים להבין שזה לא איזה סרט, שאתה נורה ברחוב וחוזר לעצמך שתי דקות אחר כך. לא, ירו בי וכמעט מתי. יש לי רק פעם אחת לחיות. אני לא יכול ללכת לבית המרקחת ופשוט לקנות לעצמי עוד חיים".

אורטיז, שהגיע לפנווי פארק לפני כשבוע כדי לזרוק את ההגשה הראשונה במשחק של הרד סוקס, גם הודה: "השיקום שלי היה מאוד איטי והתחלתי לאבד תקווה בשלב מסוים, כשפיתחתי זיהום מסוכן. הייתי בבית החולים בבוסטון חודש וחצי. אני רוצה לדעת מי עשה לי את זה. אני לא אשב רגל על רגל אם יש שם בחוץ מישהו שמנסה להרוג אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully