וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת ניצחה את אוסטרליה 59:67 וזכתה במקום השלישי באליפות העולם

הטריקולור התגברו על מחצית ראשונה איומה, מחקו פיגור של 15 נקודות וזכו בארד שני ברציפות. הבומרס נותרו שבורי לב

מתוך טויטר

בווידאו: נבחרת ארגנטינה חוגגת

נבחרת צרפת זכתה היום (ראשון) במקום השלישי באליפות העולם בכדורסל אחרי ניצחון על אוסטרליה 59:67 במשחק על מקומות 3-4. הטריקולור זכו במדליית הארד זו בפעם השנייה ברציפות ו"נקמו" בבומרס על ההפסד 100:98 בשלב הבתים השני בטורניר.

שתי הקבוצות נראו עייפות אחרי ההפסדים בחצאי הגמר ושחקני הטריקולור היו חסרי ריכוז לחלוטין וקלעו רק 21 נקודות במחצית הראשונה. ג'ו אינגלס הוליך את אוסטרליה ליתרון של 15 נקודות ברבע השלישי, אבל אחרי כ-25 דקות איומות של צרפת מבחינה התקפית, היא סוף סוף התעוררה. כשהם בפיגור 42:28, הצרפתים יצאו לריצת 4:19 ובתחילת הרבע הרביעי השלימו מהפך.

אוסטרליה לא מצאה תשובות למומנטום הצרפתי ואיבדה אחיזה לחלוטין. פאטי מילס סיפק שורה של החלטות לא טובות, ננדו דה קולו נטל את המושכות והחבורה של ונסן קולה עשתה את העבודה בשני צדי המגרש כדי להבטיח את הניצחון.

האוסטרלים האומללים שוב סיימו טורניר בלי מדלייה. המקום הרביעי הוא אמנם הטוב ביותר שלהם באליפויות העולם, אבל אחרי שסיימו במקום הזה ארבע פעמים במשחקים האולימפיים (כולל 2016), הם קיוו ליותר. שני שלבי בתים מושלמים לא הספיקו והבומרס נשארו רק עם המחמאות.

קלעו לצרפת: ננדו דה קולו 19, אוון פורנייה 16, ניקולא באטום (6 אסיסטים) ואנדרו אלביסי 9 כ"א, ונסן פוארייה 8 ו-7 ריבאונדים, רודי גובר, לואי לאברי ופרנק ניליקינה 2 כ"א.

קלעו לאוסטרליה: ג'ו אינגלס 17, פאטי מילס 15, ניק קיי 9, ארון ביינס ואנדרו בוגוט 5 כ"א, מת'יו דלבדובה וג'וק לנדייל 4 כ"א.

נבחרת צרפת בכדורסל עם מדליות הארד באליפות העולם 2019. רויטרס
מקום שלישי בפעם השנייה ברציפות. צרפת/רויטרס
שחקני נבחרת צרפת בכדורסל. רויטרס
התעוררו בזמן. שחקני צרפת/רויטרס
שחקן נבחרת אוסטרליה, ג'ו אינגלס. רויטרס
אינגלס ואוסטרליה איבדו משחק שכבר היה להם בידיים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully