וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: למרות הניצחון בזוגות, ישראל הפסידה 3:1 לשבדיה

יוני ארליך ודניאל צוקרמן טיילו ל-0:6, 2:6 וצימקו ל-2:1 בהתמודדות, אבל האחרון הפסיד למיקאל יימר והנבחרת ירדה למשחק ההישרדות בבית האירופי/אפריקאי מספר 1

צילום: מתוך הטוויטר של קים קלייסטרס

בווידאו: הקאמבק של קים קלייסטרס

נבחרת ישראל הפסידה הערב (שבת) 3:1 לשבדיה במפגש גביע דייויס וירדה אל משחקי ההישרדות של הבית האירופי/אפריקאי מספר 1. הנבחרת השאירה לעצמה סיכוי בזכות הניצחון במפגש הזוגות, אבל לאחר מכן דניאל צוקרמן הפסידה ביחידים 6:4, 6:3 למיקאל יימר והפך את המשחק החמישי של עידן לשם מול מרקוס אריקסון למיותר.

בקרב הזוגות שפתח את משחקי השבת, יוני ארליך בן ה-42 שיתף פעולה עם צוקרמן בן ה-24, אלוף ישראל לשנת 2018, והשניים טיילו ל-0:6, 2:6 על אריקסון ואנדרה גוראנסון תוך 56 דקות בלבד. במשחק נכח גם מיטש גולדהאר, הבעלים של מכבי תל אביב, שנמצא בשטוקהולם לצורך עסקיו וצפה גם במשחקי יום שישי. לאחר מכן ראה כאמור גולדהאר את יימר מנצח את צוקרמן, שנדרש להחליף את דודי סלע הפצוע בכתפו מההפסד אתמול.

הקפטן הראל לוי סיכם: "אני חושב שאחרי הפתיחה הפחות טובה שלנו ביום הראשון, הגענו ליום השני בפיגור 2:0 אבל עם הרבה אמונה. צוקרמן וארליך החזירו אותנו להתמודדות במשחק יוצא מן הכלל וצימקנו ל-2:1. דודי סלע לא היה כשיר במאה אחוז, דניאל צוקרמן הפגין יכולת טובה מאוד בזוגות, היה עם הרבה מאוד מוטיבציה ורצה לשחק גם ביחידים. הוא הגיע בכושר טוב מאוד למפגש הזה והגיעה לו ההזדמנות. לצערי יימר הוכיח למה הוא מדורג באזור ה-100 בעולם, הוא שיחק טניס מצוין והגיע לו לנצח. הרבה קרדיט מגיע לצוקרמן על הופעה מצוינת בזוגות וגם ביחידים ואני חושב שהוא ייקח הרבה מהיום הזה".

דניאל צוקרמן הוסיף: "זו פעם ראשונה שאני משחק גם ביחידים וגם בזוגות בדייויס, זו חוויה מדהימה לייצג את הנבחרת, אבל מבאס מאוד היה לאכזב את הנבחרת ביחידים. למרות שיימר שחקן מצוין זה לא היה מבחינתי פקטור להפסד, הרגשתי שאני יכול לנצח והייתי קרוב, אבל בנקודות החשובות הוא שיחק טוב יותר. בזוגות לא האמנתי שננצח 0:6 ו-2:6, להיות על המגרש עם יוני ארליך היה מדהים, אני מעריך אותו מאוד ולשחק יחד אתו זו היתה חוויה. לשחק במדים של ישראל לעיני חבריי לנבחרת וכשאבא שלי יושב ביציע זה מרגש מאוד".

דניאל צוקרמן טניסאי ישראלי. לידור גולדברג, איגוד הטניס, אתר רשמי
יש עוד סיכוי. דניאל צוקרמן/אתר רשמי, לידור גולדברג, איגוד הטניס
מיטש גולדהאר בעלים מכבי תל אביב. לידור גולדברג, איגוד הטניס, אתר רשמי
אורח בשטוקהולם. מיטש גולדהאר/אתר רשמי, לידור גולדברג, איגוד הטניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully