וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק צפויה להאריך את חוזהו של ניר ביטון, לנון: "מקווים שזה ייסגר בקרוב"

הקשר-בלם מסיים חוזה בתום העונה, מאמנו רוצה שיישאר: "הציג יכולת נפלאה בתקופה האחרונה". ביטון צפוי להיעדר שלושה שבועות בעקבות הפציעה מול ריינג'רס

שחקן סלטיק ניר ביטון. GettyImages
יישאר בסקוטלנד? ביטון/GettyImages

הקשר-בלם ניר ביטון אמור לסיים את חוזהו באחד המועדונים הגדולים ביותר באי הבריטי, סלטיק, בתום העונה הנוכחית, אחרי לא פחות משבע עונות במועדון, אך למרות זאת נראה שמאמנו וראשי הקבוצה לא מתכוונים לוותר עליו כל כך מהר.

"ניר הציג יכולת נפלאה בתקופה האחרונה", אמר מאמנו ניל לנון לתקשורת הסקוטית. "הוא בוגר ואני מרוצה ממנו מאוד. לא משנה באיזה תפקיד הוא משחק - בהגנה או בקישור - הוא תמיד מציג יכולת גבוהה. הוא היה נהדר במשחק האחרון שלו מול ריינג'רס".

"ברור שאנחנו מודעים לכך שחוזהו נגמר בתום העונה", הוסיף לנון. "אנחנו מודעים לכך ומנסים לטפל בזה. אני מקווה שנוכל לסגור את הנושא הזה בקרוב".

אחרי שלא שיחק כשנה בשל פציעה קשה בברך, חזר ביטון למגרשים בינואר אשתקד, וחזר מהר מאוד לעניינים. את העונה פתח ביחד עם שאר חבריו ושיחק במשחקים הראשונים של סלטיק, אך נפצע במשחק הגדול מול ריינג'רס ונאלץ להחמיץ את צמד המשחקים של נבחרת ישראל מול צפון מקדוניה וסלובניה. ביטון צפוי להיעדר כשלושה שבועות נוספים בעקבות הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully