וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "תמיד הערכתי את בייל", "כולנו אשמים"

המאמן הצרפתי מנסה להנמיך את גובה הלהבות, לאחר המאבק העיקש שנוהל בקיץ נגד השחקן הוולשי: "כולנו אשמים, אבל אנחנו באותה סירה"

AP

בווידאו: זינדין זידאן על בייל, לפני כחודש

עונת המשחקים 2019/20 כבר בעיצומה, ובריאל מדריד מנסים לשים מאחוריהם את המאבק המכוער שהתנהל בקיץ בין המועדון לבין גארת' בייל. כזכור, הבלאנקוס השקיעו את מירב מאמציהם במציאת קבוצה שתיקח על עצמה את חוזהו של הוולשי, תוך כדי שורת התבטאויות חריגה מצד מאמן הקבוצה, זינדין זידאן, כנגד השחקן.

במהלך החודש האחרון חלו שינויים בעמדת המועדון ונראה שבייל בכל זאת ילבש העונה את המדים הלבנים של ריאל. בתקופה האחרונה נשמעו ציטוטים פשרניים יותר מכיוון זידאן, שמלמדים יותר מכל על שינוי המגמה בבלאנקוס. "כולם יודעים מה היה בקיץ", אמר המאמן הצרפתי בריאיון למארקה. "הוא (בייל) מרוצה עכשיו, וגם אני".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
זידאן מעריך את היכולות שלו. בייל/AP

"אנחנו צריכים להמשיך הלאה", המשיך זיזו. "גארת' הוא חלק מהסגל, והפילוסופיה שלי היא להאמין בכל השחקנים שלי". המאמן התייחס גם לחלק שלו בסאגה: "כולנו (במועדון) אשמים לפעמים בדברים רעים, ועשינו גם דברים טובים - אבל אנחנו באותה הסירה". לטענת זידאן, הוא האמין ביכולתו של בייל לכל אורך הדרך. "תמיד אמרתי שבייל הוא שחקן עם איכויות מאד מרשימות", אמר.

משחקי הליגה הספרדית יחודשו בסוף השבוע הקרוב, כמו בכל אירופה, לאחר פגרת הנבחרות. ריאל מדריד ובייל יארחו מחר (שבת) את לבאנטה בסנטיאגו ברנבאו במסגרת משחקי המחזור הרביעי בלה ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully