וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בבייסבול העפילה למוקדמות אולימפיאדת טוקיו

הכחולים-לבנים ניצחו 2:8 את צרפת ברבע גמר אליפות אירופה דרג א' הנערכת בגרמניה והבטיחו את מקומם בטורניר שיתקיים באיטליה בשבוע הבא ואשר ממנו תעפיל נבחרת אחת (מתוך שש) למשחקים האולימפיים ביפן

נבחרת ישראל בבייסבול. Margo Sugarman, אתר רשמי
הפנים למוקדמות האולימפיאדה/אתר רשמי, Margo Sugarman

שנתיים לאחר ההופעה המוצלחת באליפות העולם, נבחרת ישראל בבייסבול רשמה היום (שישי) עוד הישג נאה עם העפלה לחצי גמר אליפות אירופה דרג א' הנערכת בגרמניה, בזכות ניצחון 2:8 על צרפת.

הבונוס הגדול של העלייה לפיינל פור של הטורניר: הבטחת הכרטיס למוקדמות אולימפיאדת טוקיו 2020, שם הבייסבול יעשה קאמבק אחרי 12 שנות היעדרות. ישראל תיאבק על הכרטיס האולימפי בבית האירופי-אפריקאי החל מיום רביעי הקרוב (18.9) ובמשך חמישה ימים בסך הכל. הטורניר ייערך בבולוניה ופארמה, איטליה בהשתתפות שש נבחרות: חמש הראשונות מאליפות אירופה ואלופת אפריקה, דרום אפריקה. זוכת הטורניר תעפיל לטוקיו.

יו"ר האיגוד פיטר קורץ אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו שמחים על הניצחון והבטחת העלייה למוקדמות האולימפיאדה. יש לנו עדיין שני משחקים פה וננסה לזכות באליפות אירופה ולאחר מכן בכרטיס לאולימפיאדה, באיטליה".

נבחרת ישראל בבייסבול. Margo Sugarman, אתר רשמי
נבחרת ישראל בבייסבול/אתר רשמי, Margo Sugarman

ישראל הסתערה היום על צרפת כבר מהפתיחה, כשהיא שמה שלוש ריצות באינינג הראשון ושתיים נוספות בשלישי ורביעי. הטריקולור צימקו מעט באינינג החמישי, אבל הולכה על בסיסים מלאים סידרה לישראל ריצת ביטחון נוספת והיריבה לא התקרבה לרגע לקאמבק. ג'ואי ווגמן רשם את הניצחון.

ישראל פתחה את הופעותיה בטורניר ביום שבת עם ניצחון 1:6 על צ'כיה. הצ'כים השיגו ריצה באינינג הראשון, אבל החבורה בכחול-לבן הגיבה, השוותה בשלישי והשלימה מהפך עם ארבע ריצות באינינג השביעי.

למחרת, ישראל ניצחה 3:4 את שבדיה מצמד ריצות מכריעות בתחתית האינינג התשיעי, אחרי הגשה פרועה והולכה על בסיסים מלאים. בשני הייתה לישראל עוד דרמה, שנגמרה עם ניצחון 2:4 בעשרה אינינגים מול גרמניה וביום הבא, חזרה מ-3:0 ל-4:7 על בריטניה סידרה לישראל ניצחון רביעי ברציפות ואת הכרטיס לרבע הגמר. את שלב הבתים נעלה הנבחרת ברביעי עם תבוסה 13:4 להולנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נבחרת ישראל בבייסבול. Margo Sugarman, אתר רשמי
נבחרת ישראל בבייסבול/אתר רשמי, Margo Sugarman

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully