וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי ורדי: "אנגולו קאנטה היה מאבד באימונים רק כדי לחטוף בחזרה"

החלוץ סיפר ל"לאקיפ" על חברו לשעבר ללסטר סיטי: "פעם הוא אמר לנו שהוא שוקל להתחיל להגיע לאימונים בריצה במקום ברכב"

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

ג'יימי ורדי התראיין ל"לאקיפ" הצרפתי וסיפר מעט על ההתרשמות שלו מאנגולו קאנטה מהתקופה המשותפת שלהם בלסטר סיטי. האנגלי והצרפתי שיחקו ביחד בעונת 2015/16 הבלתי נשכחת, בה השועלים זכו באליפות סנסציונית.

"איזה תענוג היה לשחק עם אנגולו באותה קבוצה", אמר ורדי, "הוא אדם נפלא וכדורגלן פנטסטי. בכל פעם שאיבדנו כדור - לא משנה באיזה מקום במגרש - בום! הוא פתאום הגיע והרוויח אותו בחזרה".

החלוץ הוסיף: "ראינו באימונים כמה זה קל בשבילו. הייתי משוכנע שלפעמים הוא מאבד את הכדור בכוונה, רק בשביל ההנאה שבלחטוף אותו בחזרה... פעם אחת הוא אמר לנו שהוא שוקל להתחיל להגיע כל יום למגרש האימונים בריצה במקום ברכב שלו. היינו קצת מודאגים - גם ככה הוא הוסיף לעצמו אימוני ריצה אחרי האימונים הרגילים - אז שנכנענו אותו לרדת מזה".

קאנטה נודע בצניעות הרבה שלו ואחד הסיפורים האהובים עליו הוא שבזמן שחבריו לקבוצות נוהגים ברכבי פאר, הוא מעדיף מיני קופר. ורדי סיפר: "לפני כמה שבועות, אחרי המשחק שלנו נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג', אנגולו בא לחדר ההלבשה שלנו להגיד שלום. הדבר הראשון ששאלתי אותו זה אם הוא עדיין נוהג במיני קופר. הוא אמר לי שאת הרכב שהיה לו בלסטר הוא לקח הביתה לצרפת, אבל שיש לו מיני קופר חדשה עכשיו".

אנגולו קאנטה שחקן צ'לסי לפני ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי. רויטרס
סיפורים מחדר ההלבשה. ורדי וקאנטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully