וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז: "בלאט היה צריך לקבל טכנית, הרגשתי מרומה"

השחקן ששיחק בבולס נזכר באותו משחק מפורסם מ-2015, בו ביקש המאמן הישראלי פסק זמן שלא היה לו ונעצר ברגע האחרון ע"י טיירון לו. "רציתי לצעוק כמו ילד. הרגיש שהשופטים רימו אותנו"

מתוך יוטיוב

בווידאו: נבחרת ארה"ב מתכוננת למונדובאסקט

יותר מארבע שנים חלפו מאז אותו רגע מפורסם במשחק מספר 4. השתלשלות האירועים בדקות האחרונות היא מהמשמעותיים והזכורים ביותר בקדנציה הלא ארוכה של דיוויד בלאט ב-NBA, במידה מסויימת אפילו מגדיר אותה. אך מסתבר שגם עבור אלה שעמדו מנגד מדובר ברגע משמעותי לא פחות, אם לא יותר.

דרק רוז, שכיכב אז במדי השיקגו בולס, יריבתה של קליבלנד באותו משחק, שחרר לאחרונה ספר אוטוביוגרפי ("I'll Show You") בו התייחס, בין השאר, לאותו מקרה: "משחק מספר 4, נו באמת", כתב רוז. "המאמן שלהם, דיוויד בלאט ביקש פסק זמן, שלא היה להם. היתה צריכה להישרק עבירה טכנית, מה שהיה גומר את המשחק. היינו מובילים 1:3 בסדרה".

דרק רוז, שיקגו בולס. AP
הרגיש מרומה. דרק רוז/AP

"בטח שראיתי את זה, הבנו מיד מה קורה", המשיך שחקנה הטרי של דטרויט. "הבנאדם (בלאט) עומד בתוך המגרש ומבקש פסק זמן. מול השופט. כולם ידעו". רוז המשיך ותיאר את תחושותיו לגבי אותו משחק, שכזכור הסתיים בסל ניצחון של לברון ג'יימס, לאחר שמחק את התרגיל ששרטט בלאט. "ואז עוד לברון קלע את הזריקה, זה היה הלם כפול. רציתי לצעוק כמו ילד. הרגיש שהשופטים רימו אותנו".

כזכור, במצב של שוויון 84, 8.4 דקות לסיום, סימן המאמן הישראלי כי הוא מבקש פסק זמן, אך נעצר על ידי עוזרו טיירון לו, מאחר וקבוצתו כבר ניצלה את כל מכסת פסקי הזמן שלה. השופטים לא שמו לב, לברון ניצח את המשחק על הבאזר - והקאבס ניצחו את הסדרה ושעטו כל הדרך לגמר, שם הפסידו לגולדן סטייט ווריירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully