וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס מרוצה ממגמת השיפור במכבי תל אביב: "חשוב שתהיה מנטליות אחידה"

13.9.2019 / 8:01

מכבי תל אביב עלתה לגמר טורניר פרוסטארס, המאמן מסתכל קדימה: "צריכים להמשיך ללמוד". ווילבקין יצטרף לאימונים באמצע השבוע הבא

צילום: ברני ארדוב

מכבי תל אביב המשיכה במגמת השיפור שלה במשחקי ההכנה כשגברה אמש (חמישי) 77:89 על שולה הצרפתית במסגרת טורניר פרוסטארס. הצהובים יתמודדו מחר (21:00) עם לה מאן בגמר הטורניר. הניצחון אמש היה השני ברציפות של הצהובים אחרי שבסוף השבוע שעבר הפסידו את שני המשחקים הראשונים שלהם בהכנה.

"זה היה עוד משחק, עוד הזדמנות לראות איך הקבוצה משחקת", סיכם יאניס ספרופולוס, "אנחנו צריכים להמשיך ללמוד את ההתקפה וההגנה ולעבוד מהר כדי להשתפר. חשוב מאוד שכולם ישחקו באותו כיוון ובאותה מנטליות כדי ליצור כימיה טובה".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. אתר רשמי
מחכים לווילבקין. אבדיה אמש/אתר רשמי

מי שבינתיים הגיע לישראל הוא סקוטי ווילבקין, שהספיק לעבור את הבדיקות הרפואיות אחרי שסיים את חלקו באליפות העולם שם שיחק במדי נבחרת טורקיה. ווילבקין יחבור לאימוני הצהובים באמצע השבוע הבא וייצא איתם לטורניר ינאקופולוס בסוף השבוע הבא.

כאמור, בגמר הטורניר יפגשו הצהובים את לה מאן, שמציגה סגל טוב משל שולה, ומנסה השנה לחזור לצמרת הכדורסל הצרפתי. בין השמות המעניינים של הקבוצה נמצאים הסנטר קליף אלכסנדר, הפורוורד די ג'יי סטיבנס והגארד הבריטי-ניגרי אובי אמגנו. את הקבוצה מאמן בשנים האחרונות דוניה איסא המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully