וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות לכדורגל חילקו את המלגות של קרן נחום סטלמך

18 שחקניות ושחקנים צעירים זכו לכבוד ול-2,000 שקל כ"א בטקס שנערך בשפיים. רותם קמר: "אנחנו עובדים על הקמת מרכזי מצוינות, הכשרת מאמנים וטיפוח כשרונות"

מלגה על שם נחום סטלמך. אתר רשמי
טקס חגיגי/אתר רשמי

ההתאחדות לכדורגל ערכה הערב (חמישי) בבית הנבחרות בשפיים את טקס חלוקת המלגות של קרן נחום סטלמך בסך 2,000 שקלים כל אחד ל-18 שחקניות ושחקנים צעירים (שניים נוספים זכו למלגות עבור קורס מאמנים) ואת טקס סיום העונה של מחלקות הנוער, במסגרתו חולקו צלחות אליפות לזוכות השונות וגביעים לשחקניות ולשחקנים ההוגנים. בנוסף, נהנו הנוכחים מהרצאה בנושא ערכים ומצוינות בספורט של המאמן המנטאלי עדי טפר.


רותם קמר, מנכ"ל ההתאחדות: "איחדנו הערב לראשונה שני טקסים, שנדמה כי נועדו זה לזה כבר הרבה זמן. ההתאחדות לכדורגל מבינה את חשיבות ההשקעה בכדורגל בגילים הצעירים ובכוונתו להמשיך לטפח את הדורות הבאים. אנחנו עובדים על הקמת מרכזי מצוינות, על הכשרת מאמנים, על טיפוח כשרונות ועל כל דבר אחר שיש בו להעניק תנאים טובים יותר וסיכויים גבוהים יותר להרחיב את מספר הצעירות והצעירים שמשחקים כדורגל ולהבטיח לענף שכולנו אוהבים עתיד טוב יותר. אני רוצה לברך את הקבוצות והמועדונים הזוכים, לומר לשחקניות ולשחקנים ההוגנים עד כמה אנחנו גאים בהם ולבקש מכל מי שזכו במלגה על שם נחום סטלמך לזכור כי זאת זכות גדולה, שבצדה אחריות עצומה".

וילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני של ההתאחדות לכדורגל, הוסיף: "זה כבוד עבורי לקחת חלק בפעם הראשונה באירוע מסוג זה. אנחנו יודעים היטב כמה המאמנים תורמים לשחקנים במסגרת הקבוצות ואנחנו שמחים לקבל אותם לנבחרות ולהמשיך לעבוד אתם. אני מודה למאמנים במחלקות הנוער על התרומה לכדורגל הישראלי ומבטיח שנמשיך יחד באמצעות הדרך הישראלית, הקמת אקדמיות, שדרוג מערכי האימון ועוד לקדם את הצעירים המוכשרים ואת הכדורגל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully