וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סיטלקול: "חלמתי לשחק בבלומפילד, רוצים להראות מה אנחנו באמת יודעים"

מגן סקציה נס ציונה נרגש לקראת משחק החוץ מול הפועל תל אביב בשבת: "אני בטוח שזה ייראה אחרת, אנחנו עובדים קשה כדי לשפר ולתקן"

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בווידאו: מיכאל אוחנה מדבר

לאחר שהפסידה את צמד משחקיה הראשונים, תקווה סקציה נס ציונה לאגור נקודות ראשונות בליגת העל כשתתארח ביום שבת אצל הפועל תל אביב. המגן בן סיטלקול העניק היום (חמישי) ראיון לאתר הרשמי של המועדון, ובו נשמע נלהב לקראת ההגעה לבלומפילד החדש. "בתור אחד שגדל ביציעי בלומפילד, ברור שתמיד חלמתי לשחק באצטדיון הזה ויש התרגשות, אבל בעיקר רצון להגיע ולנצח ולהראות מה אנחנו באמת יודעים, כי לא הראינו את זה במחזורים הראשונים בכלל. הפועל קבוצה מצוינת ויהיה משחק קשה, כמו כל משחק בליגה. אם נעשה את הדברים בדרך שלנו וכמו שאנחנו רוצים ויודעים, אז אני מאמין שגם התוצאה תגיע", אמר.

סיטלקול הוסיף והתייחס לחוסר הניסיון של הקבוצה בליגת העל: "זה נכון שרובנו בעונה ראשונה בליגה העל, אבל תמיד רצינו וחלמנו להגיע ולהראות שאנחנו שווים. אף אחד לא עשה לנו טובה שאנחנו בליגת העל. זה נכון שלא היינו טובים בשני המשחקים הראשונים, אבל אני בטוח שזה ייראה אחרת. אנחנו באמת עובדים קשה כדי לשפר ולתקן. אני בטוח שבעבודה קבוצתית, אנחנו נהיה שם ונראה חזקים גם התקפית וגם הגנתית וכל הקבוצה ביחד תראה טוב יותר כבר מעכשיו".

על הציפיות שלו מעצמו מהעונה הקרובה אמר המגן: "אני פותח עונה חמישית רצוף בקבוצה, מועדון שהוא בית בשבילי לכל דבר. אני מרגיש מחובר לעיר ולאוהדים. זה לא סתם מקום בשבילי. באופן אישי, הציפיות שלי מעצמי גבוהות. אני מאוד רוצה להצליח ולהראות שאני שחקן לגיטימי ואפילו מעבר לכך. אבל הצלחה אישית תבוא רק עם הצלחה קבוצתית, אז המטרה היא בעיקר שהמועדון הזה יישאר בליגה. אני אפילו חושב שהשיא עוד לפני. אין אחד שלא רוצה להתקדם, אז ברור שיש מחשבות כאלה. אבל באמת שכל מה שמעניין אותי כרגע זה רק הסקציה ואיך הקבוצה הזאת תצליח, כי משם תבוא ההצלחה שלי".

בן סיטלקול שחקן סקציה נס ציונה לפני דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
אופטימי, גם בנוגע לעצמו וגם בנוגע לקבוצה. סיטלקול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully