וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דיוויס: לשם יפתח בשישי, דודי סלע אחריו

מפגש גביע הדייוויס בין ישראל לשבדיה ייצא מחר (שישי) לדרך עם שני משחקי יחידים. המחבט הבכיר של ישראל ישחק שני. בשבת: יוני ארליך ודניאל צוקרמן בקרב הזוגות. הראל לוי: "אני אופטימי"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: רפאל נדאל לאחר הזכייה באליפות ארה"ב

היום (חמישי) בשטוקהולם נקבעו סדר המשחקים במסגרת מפגש גביע הדיוויס בין נבחרות ישראל ושבדיה. המשחקים ייערכו בשישי ושבת באולם "קונגליגה טניסהאלן" וישוחקו על משטח קשה. מחר ב-18:00 שעון ישראל יתקיים משחק היחידים הראשון, כאשר עידן לשם, המדורג במקום ה-395 בעולם, יפתח מול מיקאל יימר המדורג 106. אחריו יעלה דודי סלע (146) מול מרקוס אריקסון (280).

בשבת (15:00) ייערך משחק הזוגות, כאשר יוני ארליך (101 בדירוג הזוגות) ודניאל צוקרמן (802 ביחידים) ישחקו מול אריקסון ואנדרה גוראנסון (119 בזוגות). לאחר מכן יתקיימו שני משחקי היחידים הנותרים - דודי סלע מול יימר ולשם מול אריקסון. במידה ותנצח, תעלה ישראל לפלייאוף העלייה לאליפות העולם שיתקיים במרץ 2020. הפסד ישלח את הנבחרת למפגש הישרדות מול הנבחרת שתעפיל מבית 2.

נבחרת הדיוויס של ישראל. לידור גולדברג, אתר רשמי
אופטימיים בנוגע לסיכויי ההעפלה. נבחרת ישראל/אתר רשמי, לידור גולדברג

"החבר'ה נראו טוב מאוד השבוע", אמר הקפטן הראל לוי. "אנחנו מוכנים למחר, מה שנשאר לנו זה להציג את היכולה הטובה גם במאני טיים על המגרש. אנחנו אופטימיים".

"אנחנו מרגישים טוב על המגרש", אמר דודי סלע. "תמיד בדייויס אלה משחקים קשים". לגבי היריבה אמר המחבט הבכיר של ישראל: "שבדיה נבחרת טובה ומשחקת בבית כאשר מיקאל יימר הוא שחקן טוב שקרוב לטופ 100. אני חושב שזה יהיה קשה, אבל נעשה את הכי טוב שלנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully