וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי נמוך בהיסטוריה: ארה"ב הפסידה לסרביה 94:89 ותיאבק על המקום השביעי

החבורה של פופוביץ' פיגרה 32:7 (!) בתום הרבע הראשון, הצליחה לחזור לתמונה, אבל לא להשלים קאמבק. בוגדנוביץ' קלע 28 למנצחת, בארנס קלע 22 לאמריקאים. צ'כיה ניצחה את פולין במשחק על מקומות 5-8

מתוך טויטר

בווידאו: חגיגות הניצחון של נבחרת ארגנטינה

נבחרת סרביה גברה היום (חמישי) על נבחרת ארה"ב 89:94 בקרב המאכזבות-מאוכזבות של אליפות העולם בכדורסל, במסגרת משחקי הדירוג 5-8 בטורניר שמתקיים בסין. הסרבים המשיכו למשחק על המקום החמישי והם ישחקו נגד צ'כיה של ננו גינזוברג, שגברה על פולין, בעוד האמריקאים ינסו להשיג את המקום השביעי וישחקו נגד הפולנים במשחק הבא. גם אם ינצחו בשבת, יהיה זה המקום הנמוך ביותר שלהם בתולדות אליפויות העולם או האולימפיאדה.

מיילס טרנר שחקן נבחרת ארצות הברית מול ניקולה יוקיץ' שחקן נבחרת סרביה. רויטרס
יוקיץ' וטרנר לא תכננו להיפגש כבר עכשיו/רויטרס

סרביה - ארה"ב 89:94

רבים חשבו שזה יהיה משחק הגמר, אבל בסופו של דבר שתי המאכזבות הגדולות של אליפות העולם נפגשו למשחק על הזכות להתמודד על המקום החמישי. סרביה עשתה זאת, בעוד ארה"ב ירדה למשחקי המיקום 7-8 ותסיים את האליפות במקום הכי נמוך שלה אי פעם.

הפתיחה הייתה כולה של סרביה, שטסה ליתרון דו ספרתי וסיימה את הרבע הראשון ב-7:32 מדהים ומהדהד. האמריקאים שנראו עד אז חסרי עניין וחשק, התעוררו uהצליחו לחזור לתמונה, אבל ברבע האחרון הסרבים הובילו בפערים שנעים סביב 10 נקודות והבטיחו ניצחון.

בוגדן בוגדנוביץ' הוביל את סרביה עם 28 נקודות, כולל 7 מ-14 מחוץ לקשת. ולדימיר לוצ'יץ' קלע 15 וניקולה יוקיץ' הסתפק ה-9 נקודות ו-7 אסיסטים. הריסון בארנס הוביל את הפסים והכוכבים עם 22 נקודות, קמבה ווקר הוסיף 18 ו-8 אסיסטים וכריס מידלטון סיים עם 16.

עוד בוואלה!

צרפת גברה 79:89 על ארה"ב ועלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ארצות הברית. רויטרס
אוי לבושה. ארצות הברית/רויטרס

פולין - צ'כיה 94:84

ניצחון מרשים נוסף לננו גינזבורג, שיפגוש את סרביה בקרב על המקום החמישי וגם אם יפסיד, יוכל לכל הפחות להתגאות בכך שסיים את אליפות העולם מעל נבחרת ארצות הברית. המשחק ההפכפך הוכרע ברבע האחרון, אותו ניצחו הצ'כים 21:30. וויטץ' הרובאן היה מצוין עם 24 נקודות ו-12 ריבאונדים, תומאס סטוראנסקי המשיך לנצוץ עם 22 נקודות ו-12 אסיסטים ויארומיר בוהאצ'יק תרם 21 נקודות. אדם וואצ'ינסקי קלע 22 למפסידה, שתפגוש את ארצות הברית במשחק על מקומות 7-8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully