וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קלייסטרס הודיעה: "אני חוזרת לשחק טניס"

שבע שנים לאחר הפרישה, בגיל 36 ועם שלושה ילדים, כוכבת העבר הבלגית הודיעה ברשתות החברתיות: "אני אוהבת להיות אמא ואוהבת לשחק טניס. חשבתי לעצמי: למה לא לעשות את שניהם?" תשוב לסבב ה-WTA ב-2020

קים קלייסטרס חוזרת להתחרות בסבב ה-WTA. הבלגית בת ה-36 הפתיעה כשהודיעה בחשבונות שלה ברשתות החברתיות: "הי חבר'ה, אני נרגשת לשתף אתכם סוף סוף בחדשות... #WTA #2020". נהיא הוסיפה: "אני אוהבת להיות אמא, אני אוהבת טניס, חשבתי לעצמי: למה לא לעשות את שניהם?" ההודעה של קלייסטרס הגיעה בדיוק שבע שנים אחרי שהיא פרשה מטניס - גם אז זה היה אחרי אליפות ארה"ב.

קלייסטרס דורגה בשיאה במקום הראשון בעולם והיא זכתה בארבעה תארי גרנד סלאם: שלוש פעמים באליפות ארה"ב (2005, 2009, 2010) ופעם אחת באליפות אוסטרליה (2011). בסך הכל היא זכתה ב-41 תארי WTA ובמשך שנים ארוכות הייתה אחת הטניסאיות הבולטות והטובות בסבב. היא כבר הודיעה על הפסקה מטניס ב-2007, אבל אחרי אחרי 26 חודשים.

"אני לא מרגישה שאני צריכה להוכיח שום דבר", אמר הבלגית שבמרוצת השנים הפכה לאם לשלושה ילדים, "אני רוצה לאתגר את עצמי ולהיות חזקה שוב. בואו נראה אם אני יכולה לשחק טניס באותה רמה שאני רוצה לשחק. נראה אם הגוף שלי יכול לעמוד בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully