וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ החימוש נמשך: ברצלונה הודיעה על החתמתו של מלקולם דילייני

אחרי ההחתמות של מירוטיץ', אברינס, היגינס ודייויס, הקטלאנים התחמשו ברכז המצוין ששיחק אשתקד בסין. יחליף את תומא הרטל הפצוע

מתוך טויטר

ברצלונה בכדורסל בנתה בקיץ קבוצת חלומות של ממש. אלא שהפציעה הקשה של תומא הרטל הרכז שלה אילצה אותה לחזור לשוק והיום (חמישי) הקבוצה הודיעה על החתמתו של מלקולם דילייני לעונה הקרובה, עם אופציה לעונה נוספת. הרכז האמריקאי בן ה-30 ששיחק בעונה החולפת בליגה הסינית, יתאחד שוב עם המאמן סבטיסלב פסיץ', עמו הוא שיתף פעולה גם בבאיירן מינכן.

דילייני פרץ עם פסיץ' בעונת 2013/14 כשכיכב ביורוליג עם ממוצעים של 13.9 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק ביורוליג. אחרי העונה המוצלחת שלו, קובאן שילמה כסף גדול על דילייני, בשורותיה הוא כיכב עם 16.3 נקודות למשחק ו-5.5 אסיסטים ביורוליג והוא גם נבחר לחמישיית העונה במפעל הבכיר. בקיץ 2016 דילייני שודרג ל-NBA כשחתם לשנתיים באטלנטה, אך הוא מיעט לקבל דקות ובעונה החולפת שיחק בסין.

דילייני מצטרף בסגל של ברצלונה לשחקנים גדולים נוספים שחתמו מוקדם יותר ובראשם ניקולה מירוטיץ'. בנוסף, הקבוצה התחמשה הקיץ גם בקורי היגינס, אלכס אברינס וברנדון דייויס הסנטר המצוין של ז'לגיריס קובנה אשתקד.

תגובתו של ניקולה מירוטיץ' להחתמה של דילייני

שחקן אטלנטה הוקס מלקולם דילייני. AP
חוזר ליורוליג. מלקולם דילייני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully