וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוון פורנייה: "אם לא ננצח את ארגנטינה, נחזור לפריס כמו פראיירים"

כוכב נבחרת צרפת חושש מכישלון דומה לזה ב-2014. רודי גובר: "החוויה ברבע הגמר רק תהפוך את דונובן מיטשל לשחקן טוב יותר"

מתוך טויטר

לרודי גובר ודונובן מיטשל יהיו הרבה חוויות להחליף כשהם יחזרו למחנה האימונים של יוטה ב-NBA. הסנטר של נבחרת צרפת, שנבחר פעמיים לשחקן ההגנה של השנה ב-NBA, נתן אולי את משחק חייו ב-79:89 של נבחרת צרפת על ארה"ב ברבע גמר המונדובאסקט אמש. גובר סיים את המשחק עם 21 נקודות, 16 ריבאונדים, 3 חסימות ו-36 נקודות מדד. מיטשל היה אומנם היחיד שתפקד מנגד עם 29 נקודות, אבל נחסם פעמיים במאני טיים על ידי חברו לקבוצה.

רודי גובר שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
ייקח את צרפת עד הזהב? רודי גובר/רויטרס

גובר התייחס למשחק הזה ונשאל אם היה קצת טראש טוק בינו לבין מיטשל ואמר: "אני לא מסוג האנשים האלו. אני אוהב קצת טראש, אבל במסגרת הספורטיבית. אני חושב שהחוויה הזו תגרום לדונובן להיות טוב יותר. אנחנו חייבים לשחק חזק כשאנחנו בנבחרת, אבל אנחנו משחקים ככה גם ביוטה".

על הניצחון עצמו אמר גובר: "זה ניצחון עצום, ארה"ב קבוצה מוכשרת מאוד. אנחנו נצמדנו לתכנית המשחק שלנו ולא נתנו להם את הזריקות שהם רצו. זה היה מאמץ קבוצתי. אבל הניצחון הזה לא אומר כלום אם לא נזכה בזהב. אם נזכה זה יהיה אחד ההישגים הגדולים בקריירה שלי ובהיסטוריה של הכדורסל הצרפתי".

עוד שחקן שמצטיין באליפות הזו הוא אוון פורנייה. שחקנה של אורלנדו קלע 22 נקודות בניצחון על האמריקאים והוא הסקורר הבולט שלהם מתחילת הדרך. פורנייה התייחס למפגש הקרוב בחצי הגמר מול ארגנטינה ואמר: "אם נפסיד את המשחק הבא נחזור לפריס כמו פראיירים. חווינו את זה כבר ב-2014 כשהפסדנו לסרביה באליפות העולם. מקווה שהחוויה הזו תעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully