וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננו גינזבורג: "מאוכזבים מההפסד, אבל נזכור את הקיץ הזה כנהדר"

מאמן נבחרת צ'כיה דיבר אחרי ההפסד לאוסטרליה ברבע גמר אליפות העולם. וגם: מה שצריך לדעת לקראת הטורניר הקדם אולימפי

מתוך טויטר

נבחרת צ'כיה הודחה הערב (רביעי) מאליפות העולם בכדורסל אחרי הפסד 82:70 לאוסטרליה ברבע הגמר. השחקנים של ננו גינזבורג נראו טוב במחצית הראשונה, אבל ריצת 5:22 של אוסטרליה במהלך הרבע השלישי גמרה את המשחק ולא הותירה לצ'כים שום סיכוי להפתיע גם הפעם, וזאת למרות עוד תצוגה מרשימה של תואמש סטוראנסקי עם 13 נקודות, 9 ריבאונדים ו-13 אסיסטים.

עבור אוסטרליה זו עלייה ראשונה אי פעם לחצי גמר אליפות העולם והיא תחפש לזכות גם במדליה, כשהדרך מתחילה כבר ביום שישי במשחק קשה מול ספרד בחצי הגמר בבייג'ינג. מנגד, ההישג היפה של הצ'כים העניק להם מקום בטורניר המוקדמות האולימפי בשנה הבאה.

מאמן צ'כיה ננו גינזבורג אמר אחרי המשחק: "אני חושב ששיחקנו נגד נבחרת טובה מאוד. במחצית הראשונה היו לנו מצבים כדי לסיים עם תוצאה טובה יותר. במחצית השנייה היו לנו בעיות בהגנה. כששיחקנו עם חמישיות נמוכות, יכולנו לקלוע יותר, אבל היו לנו בעיות בהגנה. כששיחקנו עם הרכבים גבוהים יותר, לא שיחקנו מספיק טוב התקפית. זה מה שקורה כשאתה משחק נגד נבחרת כמו אוסטרליה. כמובן שאנחנו מאוכזבים, אבל כשהזמן יחלוף, נזכור את הקיץ הזה כנהדר".

פורוורד צ'כיה פטריק אודה, שהצטיין עם 21 נקודות, אמר: "ברכות לאוסטרליה. הם שיחקו ממש טוב היום. אני גאה מאוד בנבחרת שלנו. נלחמנו עד השנייה האחרונה. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד. אני חושב שבמחצית השנייה התחלנו לא טוב, בעיקר מבחינה הגנתית. אוסטרליה חלקה את הכדור מצוין והשחקנים שלה קלעו נקודות קלות בזכות זה".

ננו גינזבורג מאמן נבחרת צ'כיה. GettyImages
החלום נגדע מול נבחרת עדיפה. גינזבורג/GettyImages

בטורניר הקדם אולימפי ישחקו ניו זילנד, סרביה, פולין, צ'כיה, ליטא, איטליה, יוון, רוסיה, גרמניה, טורקיה, ברזיל, ונצואלה, פורטו ריקו, הדומיניקנים, קנדה, טוניסיה, שתי נציגות נוספות מאירופה, אסיה, אפריקה ואמריקה. 24 הנבחרות יחולקו ל-4 מדינות (6 בכל מדינה) והטורניר ייערך בשיטה - 2 בתים של 3, משחקים 2 משחקים כל אחת בבית. 2 נבחרות עולות, השלישית מודחת. חצי גמר וגמר. המנצחת של כל מדינה, עולה לטוקיו. הטורנירים עצמם ייערכו ב-12-6 ביולי וזהות המארחות עדיין לא ידועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully