וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג מכה על חטא: "חייתי כמו מלך, קניתי שלוש מכוניות ביום אחד"

קשר פיורנטינה על תחילת הקריירה: "עשיתי את המינימום, הייתי האחרון להגיע והראשון לעזוב. מציע לצעירים לנהוג אחרת"

מתוך יוטיוב

בגיל 32, אחרי חצי עונה נשכחת במדי ברצלונה, קווין פרינס בואטנג מנסה להחיות את הקריירה בפיורנטינה. החלוץ הגרמני-גנאי שעשה לעצמו שם בזכות (או בגלל) המזג הסוער שלו וההרפתקאות מחוץ לכר הדשא, התראיין ל"לה רפובליקה" וסיפר על החרטות שלו מהתקופה בה החל את הקריירה.

בואטנג עבר מהרטה ברלין לטוטנהאם בגיל 20, אבל לא הצליח להותיר חותם ועזב אחרי עונה וחצי. "לא התייחסתי לכדורגל כאל עבודה, הייתי אידיוט", סיפר, "היה לי כישרון, אבל עשיתי את המינימום הנדרש באימונים. בטוטנהאם למשל, הייתי האחרון להגיע והראשון לעזוב. קניתי שלוש מכוניות ביום אחד, למבורגיני, האמר וקאדילק".

הגרמני-גנאי נדד לדורטמונד ופורטסמות', לפני שמצא בית במילאן והצליח לייצב מעט את הקריירה. בראיון ל"לה רפובליקה הוא הוסיף: "היה לי כסף וחייתי כמו מלך. ביליתי עם חברים ואף פעם לא עשיתי אקסטרה באימונים - בחיים לא הייתי בחדר כושר. דברים כאלה משפיעים על הקריירה שלך מאוחר יותר".

בואטנג סיכם: "לצעירים אני אומר: 'אי אפשר לקנות אושר'. לא שיחקתי, היו לי בעיות משפחתיות ונשארתי מחוץ לסגל פעמים רבות. חיפשתי אושר בדברים חומריים, אבל רכב חדש משמח אותך לשבוע וזהו. קניתי שלושה והייתי שמח שלושה שבועות".

קווין פרינס בואטנג במדי טוטנהאם בשנת 2008. GettyImages
איבד את עצמו בטוטנהאם. בואטנג ב-2008/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully