וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ראשון לציון ניצחה 0:1 את הפועל עכו

שער של מיקו ממן בדקה ה-85 סידר לכתומים ניצחון שלישי בארבעה מחזורים. אחי נצרת ניצחה 0:1 את נוף הגליל, הפועל ניר רמת השרון המשיכה במומנטום עם 0:2 נגד עפולה, בית"ר תל אביב בת ים - קטמון 0:1

מיקו ממן שחקן הפועל ראשון לציון לפני אלי בבייב שחקן מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
מיקו ממן כבש את שער הניצחון של ראשון לציון/לירון מולדובן

המחזור הרביעי בליגה הלאומית יצא היום (חמישי) לדרך עם ארבעה משחקים. הפועל ראשון לציון השיגה ניצחון 0:1 שני ברציפות, הפעם מול הפועל עכו בבית. אחי נצרת ניצחה 0:1 בדרבי את הפועל נוף הגליל, הפועל ניר רמת השרון עם ניצחון שני ברציפות אחרי 1:3 נגד הפועל עפולה החלשה ובית"ר תל אביב בת ים רשמה ניצחון בכורה העונה עם 0:1 מול הפועל קטמון.

שחקן הפועל חדרה, עלי חטיב. קובי אליהו
עלי חטיב עם שער ניצחון נוסף/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - הפועל עכו 0:1

קלאודמיר, שחתם רק השבוע אצל הכתומים, כבר פתח בהרכב והיה שותף ל-0:1 השני ברציפות של המארחת. הפועל ראשון לציון לחצה, הגיעה למצבים רבים והייתה קרובה לכבוש במספר הזדמנויות שונות עד שבדקה ה-85 מיקו ממן נגח יפה פנימה אחרי הגבהה של אנס דאבור מימין וסידר לה שלוש נקודות שמשפרות את מאזנה ל-10 מ-12 אפשריות. פתיחת עונה נהדרת לקבוצה מעיר היין. מנגד, הפועל עכו ספגה הפסד ראשון העונה אחרי ניצחון ושתי תוצאות תיקו.

דקה 85: שער! אנס דאבור הגביה מימין, מיקו ממן נגח לפינה וסידר להפועל ראשון לציון 0:1.

אחי נצרת - הפועל נוף הגליל 0:1

במחזור שעבר עלי חטיב כבש שער בדקה ה-90 וסידר לאחי נצרת 1:1 מול הפועל עפולה. הפעם חטיב כבר סידר לירוקים שלוש נקודות כשכבש שער יפה בדקה ה-23 והוביל אותה לניצחון הבכורה שלה העונה ועוד בדרבי. מנגד, הפועל נוף הגליל המשיכה בעונה הלא טובה שלה והיא עדיין עם נקודה אחת בלבד אחרי שלושה הפסדים ותיקו.

דקה 23: שער! עלי חטיב קיבל מסירה יפה, השתלט על זה באין מפריע ובעט לחיבורים את ה-0:1 של אחי נצרת.

גל צרויה שחקן הפועל ניר רמת השרון חוגג עם שמעון אבוחצירה. דני מרון
גל צרויה, שמעון אבוחצירה וחבריהם נראו מצוין במשחק האחרון. ישמרו על המומנטום?/דני מרון

הפועל עפולה - הפועל ניר רמת השרון 2:0

אחרי שפתחה את העונה עם הפסד ותיקו, הקבוצה מהשרון מתחילה להיכנס לעניינים בגדול והשיגה ניצחון שני ברציפות כשההשפעה של שמעון אבוחצירה מתחילה להיות משמעותית ואולי אפילו לסמן את רמת השרון כאחת המועמדות לעלייה. דניאל שוורצבוים המחליף כבש את השער הראשון בדקה ה-83 וטל יגודייב הוסיף כעבור שש דקות אחרי בישול נהדר של שמעון אבוחצירה, השני שלו בשני המחזורים האחרונים. הפועל עפולה החלשה נותרה עם שתי נקודות בלבד.

דקה 83: שער! ששונקר מסר לשוורצבוים המחליף, שבעט מ-20 מטר לשער, השוער המארחת משום מה לא זז בכלל וזה 0:1 לרמת השרון.

דקה 89: שער! אבוחצירה פרגן יפה ליגודייב והשאיר אותו חופשי לחלוטין והוא בעט מקרוב פנימה את ה-0:2 של רמת השרון.

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל קטמון 0:1

הקבוצה מירושלים, שכמעט עלתה לליגת העל בעונה שעברה, פתחה את העונה הנוכחית עם הפסד ביתי, ניצחון חוץ וחזרה מ-2:0 ל-2:2 מול הפועל רמת גן במחזור האחרון. הפעם היא לא הצליחה לצאת אפילו עם נקודה אחת כשהפכה לקבוצה הראשונה העונה שמפסידה לבית"ר תל אביב בת ים. אייל חן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-63 עם בעיטה יפה מהאוויר אחרי טעות בסגירה של המגן שהיה מולו. עבד אל סאלם סלאמה הורחק אצל המארחת בדקה ה-83, אבל גם זה לא מנע ממנה לצאת עם שלוש הנקודות ולשפר את מאזנה לחמש נקודות מתחילת העונה.

דקה 63: שער! גלזר הגביה מימין, אייל חן ניצל שמירה חולמנית של המגן ובעט מהאוויר פנימה את ה-0:1 של בית"ר תל אביב בת ים.

דקה 82! כרטיס אדום! סלאמה ביצע עבירה וספג צהוב שני, בית"ר תל אביב בת ים בעשרה שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully