וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן יליץ' נפצע וגמר את העונה, הדודג'רס שוב זכו ב-NL מערב

ה-MVP נפגע בברכו מכדור שחבט ולא יוכל לעזור למילווקי במאבק על הפלייאוף. LA לקחה את הבית בפעם השביעית ברציפות

כריסטיאן יליץ' מילווקי ברוורס פצוע. AP
ה-MVP פצוע. יליץ'/AP

ה-MLB מתקרבת לרגעי ההכרעה של העונה הסדירה ולפלייאוף ולצערנו, מי שלא יהיה שם הוא כריסטיאן יליץ', ה-MVP המכהן.

במהלך הניצחון 3:4 של מילווקי הלילה (בין שלישי לרביעי) על מיאמי, כוכב הברוורס חבט כדור היישר לברך שלו, נפגע בה ובקבוצה הודיעו תוך דקות ספורות שהוא סיים את העונה. טרם ידוע אם הוא יזדקק לניתוח.

בלעדיו, מילווקי ממשיכה להילחם על אחד משני כרטיסי הווילד קארד ב-NL ונמצאת כרגע בפיגור משחק משיקגו קאבס, כאשר נותרו קצת פחות מ-20 משחקים לעונה.

וושינגטון אוחזת בבטחה בכרטיס הראשון ורודפות נוספות הן פילדלפיה (2 משחקים מאחור), אריזונה (2.5) וניו יורק מטס (3). מי שבוודאות תהיה בפלייאוף היא לוס אנג'לס דודג'רס. סגנית האלופה הבטיחה בפעם השביעית ברציפות את הזכייה ב-NL מערב, אחרי שפתחה יתרון עצום של 18.5 משחקים על אריזונה. היא תנסה לחזור לוורלד סירייס שלישי ברציפות, אחרי שהפסידה בשני הקודמים.

גם אטלנטה במזרח קרובה להשגת הכרטיס עם יתרון 9.5 משחקים על הנשיונאלס, בעוד שבמרכז סנט לואיס מובילה ב-4 משחקים על הקאבס. ב-AL, היאנקיז (8 משחקים במזרח על טמפה ביי), מינסוטה (5 במרכז על קליבלנד) ויוסטון (9.5 במערב על אוקלנד) עם רגל וחצי בפנים ועל כרטיסי הווילד קארד נאבקות טמפה ביי, שמובילה כרגע בזכות שישה ניצחונות רצופים, אוקלנד וקליבלנד, שמפגרת אחרי האייז בחצי משחק. האלופה בוסטון, שפיטרה השבוע את הנשיא דייב דומברובסקי, נותרה הרחק מאחור ותחמיץ את הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully