וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאקס ניצחו בקרוליינה, הראמס מחכים לניו אורלינס

הגנת טמפה ביי עצרה את כריסטיאן מקאפרי על סף האנדזון וסידרה 14:20 במשחק מפוזר. בראשון: שחזור גמר ה-NFC והבכורה הצפויה של אנטוניו בראון בפטריוטס

ג'יימיס ווינסטון פייטון בארבר טמפה ביי באקנירס. AP
לא מבריק, אבל מספיק. ווינסטון ופייטון בארבר/AP

המחזור השני ב-NFL יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) עם ניצחון חוץ דרמטי 14:20 של טמפה ביי (1:1) אצל קרוליינה, שנפלה ל-2:0 אחרי הפסד ביתי שני צמוד ברציפות תוך ארבעה ימים בלבד.

הקבוצות נותרו קרובות זו לזו לכל אורך 60 הדקות והמשחק לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, כאשר כריסטיאן מקאפרי נבלם על קו ה-2 של הבאקס בצ'אנס האחרון של הפנתרים. ג'יימיס ווינסטון מסר 208 יארד וטאצ'דאון, אותו שיגק לכריס גודווין (121 יארד). בצד השני, קאם ניוטון המפוזר סיפק רק 24 מ-50 ל-324 יארד וגרג אולסן תפס 110.

20:00:

סינסינטי (1:0) - סן פרנסיסקו (0:1)

הבנגאלס הקשו יותר מהצפוי על סיאטל במחזור הפתיחה בזכות הופעה טובה של אנדי דלטון, אבל גם זה לא עזר וכדי לא להישאר מאחור כבר עכשיו, הם צריכים ניצחון על ג'ימי גארופולו, שחזר מהפציעה בצורה לא מרשימה במיוחד, אך נעזר בהגנה כדי לנצח בטמפה ביי.

דטרויט (0:1:0) - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (0:1)

שתי הקבוצות מגיעות אחרי הארכה, אך בעוד הליונס הסתפקו בתיקו מאכזב מול אריזונה החלשה, LA השיגה ניצחון דרמטי ויקר על אינדיאנפוליס ותנסה להמשיך את המומנטום בעיר המכוניות.

גרין ביי (0:1) - מינסוטה (0:1)

הפאקרס ניצחו בערב הפתיחה יריבה היסטורית בדמות שיקגו ופוגשים אחת נוספת, שגם היא מגיעה אחרי ניצחון, הרבה יותר מרשים מבחינה התקפית. מינסוטה הייתה גדולה על אטלנטה ואם תחגוג גם בלמבו פילד, תהיה לה מקדמה יפה להמשך.

טנסי (0:1) - אינדיאנפוליס (1:0)

הטייטאנס היו הפתעת המחזור הראשון, עם ניצחון עצום בקליבלנד. הם רוצים להוכיח כעת שזה לא היה מקרי ולעבור גם את הקולטס, שהחיים אחרי אנדרו לאק החלו עבורם עם הפסד כואב בהארכה מול הצ'ארג'רס.

מיאמי (1:0) - ניו אינגלנד (0:1)

הליין למשחק הזה הגיע בשיאו ל-19 נקודות לטובת הפטריוטס ויכול להיות שאפילו זה לא יהיה יספיק במה שאמורה להיות הבכורה המדוברת של אנטוניו בראון. הדולפינס חטפו 49 הפרש בבית מבולטימור, הפאטס מחצו ב-30 הפרש את פיטסבורג וצריך לקרות משהו יוצא דופן כדי שזה לא יהיה משחק חד צדדי. למי ששכח, בעונה שעברה מיאמי ניצחה בבית את האלופה שבדרך אחרי מהלך סיום משוגע.

בן רות'לסברגר קוורטרבק פיטסבורג סטילרס. רויטרס
ביג בן והסטילרס חייבים להשתפר/רויטרס

ניו יורק ג'איינטס (1:0) - בפאלו (0:1)

שבוע אחרי שניצחו במדולנדס את הג'טס, כשהם חוזרים מפיגור 16:0 לקראת סוף הרבע השלישי, הבילס שבים לזירת הפשע וישמחו לחגוג גם בדרבי המדינתי השני שלהם. איליי מאנינג נראה עייף וזקן בתבוסה מול דאלאס ויכול להיות שלא רחוק היום בו יוחלף בדניאל ג'ונס.

פיטסבורג (1:0) - סיאטל (0:1)

הרבה השתנה מאז שתי הקבוצות הללו נפגשו בסופרבול 40 השנוי במחלוקת. הסטילרס הובסו בסאנדיי נייט מול הפאטס ולא בטוח שהם יכולים להתגבר על עזיבתם של אנטוניו בראון וליביון בל כל כך מהר. הסיהוקס גם לא ממש הבריקו, אבל יצאו מנצחים מהמפגש מול סינסינטי ויצטרכו הרבה יותר מזה בהמשך.

וושינגטון (1:0) - דאלאס (0:1)

הרדסקינס כמעט הדהימו בפילדלפיה, אבל אחרי יתרון 0:17 התקפלו והפסידו. הם פוגשים עוד יריבה מה-NFC מזרח וישמחו לעקוץ את הקאובויס, אך גם זו תהיה משימה לא קלה בכלל. דאלאס הרשימה מול הג'איינטס ואזיקייל אליוט אמור להיות קצת יותר חד השבוע.

בולטימור (0:1) - אריזונה (0:1:0)

אף אחד לא ממש ידע איך לאכול את ה-10:59 של הרייבנס במיאמי ולא בטוח שגם השבוע השני ייתן מושג אמיתי לגבי העוצמה של העורבים, שכן הם שוב פוגשים את אחת מנמושות הליגה. קיילר מארי הוביל קאמבק מרשים בבכורה שלו מול דטרויט וזה הספיק לתיקו. מה הוא יוכל לעשות מול הגנת בולטימור?

יוסטון (1:0) - ג'קסונוויל (1:0)

שתי היריבות מה-AFC דרום מגיעות אחרי הפסדים שונים לחלוטין. הטקסאנס כבר ראו את הניצחון מושג בניו אורלינס ואיכשהו הצליחו לאבד אותו, שוב ושוב. מאוכזבים, הם יודעים שהם חייבים לעבור את ג'קסונוויל, שנותרה ללא ניק פולס ועם הרוקי גרדנר מינשואו, שדווקא הפתיע לטובה בבכורה הכפויה שלו.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
דאק פרסקוט דאלאס קאובויס. Ron Jenkins, AP
רוצה לתת עוד הצגה. פרסקוט/AP, Ron Jenkins

23:05-23:25:

אוקלנד (0:1) - קנזס סיטי (0:1)

אחרי כל הבלגן עם אנטוניו בראון, הריידרס הפתיעו לטובה וניצחו את דנבר במאנדיי נייט. המפגש מול ה-MVP פט מהומס והצ'יפס כבר אמור להיות הרבה יותר מסובך מבחינתם, אבל אם יצליחו לצלוח אותו, כל הצרות של הקיץ כבר יישכחו מאחור. קנזס סיטי פתחה היטב עם 40 נקודות מול הג'אגס, אבל ההגנה ממשיכה להדאיג את מי שרוצה להיאבק על האליפות.

דנבר (1:0) - שיקגו (1:0)

הברונקוס כאמור, לא הצליחו לנצל את חוסר השקט באוקלנד וג'ו פלאקו הפסיד בבכורה שלו. הוא יקבל צ'אנס שני נגד הברס, ששמו רק שלוש נקודות במשחק הפתיחה הנורא שלהם ולפחות נחו מאז עשרה ימים. הם לא יכולים להרשות לעצמם עוד מפלה.

לוס אנג'לס ראמס (0:1) - ניו אורלינס (0:1)

לפני כשבעה חודשים, המפגש בין השתיים הללו בגמר ה-NFC הוביל לשינוי החוקה בשל העבירה שלא נשרקה ועלתה לסיינטס בהופעה בסופרבול. הם לא שכחו את זה ומאוד רוצים לנקום בסגנית האלופה, אך בחוץ זה כמובן לא יהיה פשוט. ניו אורלינס גירדה ניצחון פרוע על יוסטון, LA עשתה זאת בקרוליינה.

אטלנטה (1:0) - פילדלפיה (0:1), שני, 3:20

הפתיחה של הפאלקונס הייתה איומה, עם הופעה רעה נגד מינסוטה. הסאנדיי נייט הוא הזדמנות לתקן, אך לצערם הם פוגשים את אחת הקבוצות הטובות בליגה. קרסון וונץ ופילי עשו קאמבק ונמנעו ממבוכה נגד וושינגטון ובמאבק מול דאלאס ב-NFC מזרח, הם חייבים כל ניצחון שיוכלו להשיג.

ניו יורק ג'טס (1:0) - קליבלנד (1:0), שלישי, 3:15

הבראונס היו הקבוצה המדוברת של הקיץ, אך הושפלו במחזור הראשון בבית נגד טנסי. עוד הפסד כבר יוביל לסיר לחץ אמיתי באוהיו. אלא שהג'טס, שהצליחו לאבד את המשחק מול בפאלו, יתייצבו ללא הקוורטרבק סאם דרנולד, הסובל ממחלת הנשיקה וייעדר לכמה שבועות. טרבור סימיאן ישחק במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully