וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "רוצה לראות את הקבוצה משחקת הרבה יותר טוב"

10.9.2019 / 22:00

מאמן מכבי תל אביב מרים את הציפיות לקראת משחק ההכנה ברביעי נגד שטרסבורג (21:30) במסגרת טורניר פרוסטארס: "מצפה מכולם להראות יותר טוב". אלייז'ה בריאנט: "צריכים לבוא, להתחרות, ולשחק הגנה טוב יותר"

צילום: ברני ארדוב

בווידאו: אימון הפתיחה של מכבי תל אביב

אחרי שני ההפסדים במשחקים הראשונים בהכנה, תנסה מכבי תל אביב לרשום מחר (רביעי, 21:30) את ניצחון הבכורה שלה כשתפגוש את שטרסבורג בעיר לה בול במסגרת טורניר ההכנה פרוסטאראס. הצהובים הגיעו לצרפת אתמול, וערכו היום את האימון המסכם בעיר אנז'ה. טאריק בלאק, שפספס את ההפסד לאנוויל הפולנית שלשום, צפוי לשחק. סקוטי ווילבקין, שעדיין לא חבר לקבוצה, ייעדר.

"עברנו לצרפת מפולין והגענו לחלק השני של המשחקים שלנו, אנחנו רוצים להתקדם ממשחק למשחק. זה חלק חשוב של העונה, המשחקים הראשונים", אמר יאניס ספרופולוס הערב (שלישי). "העונה, כמו שכולם יודעים, יש לנו רק חמישה שבועות של הכנות, ואנחנו צריכים להתקדם תוך כדי המשחקים הללו. אנחנו משתמשים בהם כדי ללמד ולתקן טעויות.

אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. באדיבות טורניר אנוויל, אתר רשמי
רוצה להשתפר בהגנה. אלייז'ה בראיינט/אתר רשמי, באדיבות טורניר אנוויל

המאמן המשיך: "אחרי המשחקים הראשונים, אני רוצה לראות את הקבוצה משחקת הרבה יותר טוב - קודם כל הגנתית, אבל גם התקפית, לשתף פעולה טוב יותר. אנחנו עבדנו באימונים, ראינו וידאו, ואני מצפה מכולם להראות טוב יותר החל ממחר".

אלייז'ה בריאנט הוסיף ואמר: "היה לי משחק טוב במשחק האחרון, אבל לא ניצחנו, ככה שזה לא משנה. שיחקתי טוב בהתקפה, אבל אני צריך לשפר את ההגנה שלי. אני צריך לקחת את הדברים החיוביים אבל להסתכל על עוד דברים. אנצל את ההזדמנות להשתפר בהגנה. אנחנו צריכים לבוא, להתחרות, ולשחק הגנה טובה יותר".

שטרסבורג, שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א, תופיע למשחק ללא המאמן וינסנט קולה שיעביר מחר את משחק נבחרת צרפת נגד ארצות הברית. בין השחקנים הבולטים של הקבוצה נמצא הסנטר הוותיק עלי טראורה, שחקן הפנים ג'ראיי גראנט ששיחק בעבר בהפועל חולון, הרכז טרוויס טרייס והגארד בוריס דיאו. הגארד הקנדי תומאס סקראב יחמיץ את המשחק לאחר שטרם שב מאליפות העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully