וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו 2021: הנבחרת הצעירה פתחה קמפיין עם 1:2 בקזחסטן

שער ניצחון של תומר יוספי (83) סידר לנבחרת של ניר לוין שלוש נקודות ראשונות בקמפיין. אילון אלמוג כבש ראשון (2). אסף צור הציל פנדל בדקה ה-29

שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ניצחון דרמטי. חגיגות בחדר ההלבשה/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה היום (שלישי) את דרכה במסגרת מוקדמות יורו 2021, כשניצחה 1:2 בקזחסטן. ביחד עם ישראל בבית ו' נמצאות גם ספרד, מונטנגרו, צפון מקדוניה ואיי פארו, כשהראשונה בכל בית תעלה לטורניר ביחד עם הסגנית הטובה ביותר. יתר הסגניות ינסו להעפיל לטורניר שייערך בהונגריה וסלובניה דרך הפלייאוף. ב-15 באוקטובר תרשום נבחרתו של ניר לוין את משחק הבית הראשון בקמפיין, כשתארח באצטדיון טרנר את איי פארו.

הפתיחה של הנבחרת היתה מצוינת, כשכבר בדקה השנייה בישל אור דסה לאילון אלמוג את ה-0:1. אלא שהמארחת חזרה במהרה, השוותה בדקה ה-22 ובדקה ה-29 החמיצה מהנקודה הלבנה, כאשר אסף צור הציל את הבעיטה של בחטיארוב. ישראל הגבירה את הלחץ (24 איומים על השער לעומת 12 של היריבה), ובדקה ה-83 גם באה על שכרה, כששיתוף פעולה בין מוחמד אבו פאני ותומר יוספי הסתיים בשער ניצחון של קשר הפועל באר שבע.

הרכב נבחרת ישראל: אסף צור, עמית כהן, יהב גורפינקל, עופרי ארד, ירין פרץ (גיל כהן, 35), תומר יוספי (יואב תומר, 91), אור דסה (מוחמד אבו פאני, 62), עילאי אלמקייס, אילון אלמוג (סמואל בר און, 91), עומר לקאו (עדן קארצב, 63), תאי בריבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully