וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייסטר: "ספירובסקי שחקן ברמה גבוהה, הפועל תל אביב תיהנה ממנו"

10.9.2019 / 15:06

אקס בית"ר ירושלים ששיתף פעולה עם הרכש החדש של האדומים בפרנצווארוש: "הוא לא מאלה שפציעה עוצרת אותם". אחמד עאבד מסרב להסדר: "יש תחושה שמבחינתו לא נורא לא לשחק שנה"

צילום ועריכת וידאו: ברני ארדוב

הקשר המקדוני סטפן ספירובסקי אמור לנחות מחר (רביעי) בישראל ולהצטרף רשמית להפועל תל אביב. ספירובסיקי בן ה-29 מגיע מפרנצווארוש ההונגרית, שם שיחק עם אקס בית"ר ירושלים מרסל הייסטר, שאמר על הקשר: "הוא פייטר אמיתי, שחקן ברמה גבוהה, קשר חזק ואגרסיבי מאוד דומיננטי במרכז המגרש. הוא משחק בכל התפקידי קישור, גם אחרון בקישור ולפעמים גם 10 שצריך אותו".

סימני השאלה של הפועל תל אביב לגבי הקשר היו בנוגע לפציעה שהשביתה אותו כמעט לכל אורך העונה שעברה. ניסו אביטן בחן משחקים שלו בקבוצת המילואים לאחרונה על מנת לוודא שהוא כשיר, ועל כך אמר הייסטר: "הוא לא מאלה שפציעה עוצרת אותם, הוא חזק מאוד, ראיתי אותו עושה את השיקום מהפציעה, עבד בלי הפסקה. הוא חזר כבר למשחק הליגה הראשון של העונה, היה טוב והבקיע גול, הפועל תל אביב תיהנה ממנו".

שחקן פרנצווארוש, סטפן ספירובסקי. GettyImages
"הוא משחק בכל התפקידי קישור, גם אחרון בקישור ולפעמים גם 10 שצריך אותו". סטפן ספירובסקי/GettyImages

בנוגע לצירוף חלוץ, אביטן ממתין לתשובות בימים הקרובים. סיפאס מסיללה אינו בכושר משחק ראוי ולא יהיה הזר השישי של הקבוצה. המועדון ממתין לתשובות משני חלוצים להם הוגשה הצעה כאשר אופציית יקוב סילבסטר עוד על הפרק. אחמד עאבד עדיין מסרב לכל הסדר בנוגע לשכרו, על אף שאביטן מאוד רוצה להתחיל והריץ אותו כמגן ימני, וחושב שיוכל לעשות תפנית בקריירה בתפקיד זה. "הוא גומר לעצמו את הקריירה", אמרו בהפועל תל אביב. "הצענו לו את כל האופציות האפשריות אבל יש תחושה שמבחינתו גם לא נורא לא לשחק שנה".

עוד בוואלה!

יורד ללאומית: קלאודמיר חתם בהפועל ראשון לציון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully