וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NFL: ניו אורלינס ניצחה את יוסטון אחרי סיום דרמטי

היתרון החליף ידיים פעמיים ב-50 השניות האחרונות, וויל לאץ כבש מ-58 יארד את שער הניצחון וקבע 28:30. אוקלנד התגברה מהר על עזיבת בראון וניצחה את דנבר 16:24

כמיטב המסורת, שני משחקי מאנדיי נייט נקבעו למחזור הפתיחה והראשון מביניהם סיפק את הסחורה בענק, כאשר ניו אורלינס ניצחה 28:30 את יוסטון אחרי סיום פרוע במיוחד.

הסיינטס, שלא ניצחו משחק פתיחה מאז 2013, נקלעו לצרות עם פיגור 14:3 במחצית ו-21:10 עמוק ברבע השלישי, אך ביצעו קאמבק מהיר עם צמד טאצ'דאונים ועלו ליתרון שש נקודות (21:27), משער של וויל לאץ, 50 שניות לסיום.

אלא שדשון ווטסון נזקק לשתי מסירות ו-13 שניות בלבד כדי לחצות את המגרש ולרשום טאצ'דאון עם תפיסות גדולות של דיאנדרה הופקינס והמצטרף הטרי קני סטילס. קאימי פיירביין החטיא את בעיטת הבונוס, אך רגע אחרי שהכדור יצא לו מהרגל, נעשתה עליו עבירה והוא קיבל עוד צ'אנס וכבש כדי לתת ליוסטון יתרון נקודה, 37 שניות לסוף. דרו בריס לא נזקק ליותר מזה, הגיע עם כמה מסירות זריזות לקו ה-40 ולאץ, הגיבור של הערב, השחיל על הבאזר את הכדור מ-58 יארד.

בריס מסר ל-370 יארד, צמד ואיבוד. אלווין קאמרה תפס ל-72 ורץ ל-97 ובאוויר, מייקל תומאס רשם 123 יארד וטד גין ג'וניור 101. ביוסטון, 268 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד לדשון ווטסון המאוכזב. הופקינס קטף 111 וצמד.

בחודשים האחרונים כיכבה אוקלנד בכותרות, שהגיעו לשיאן בשבת עם השחרור של אנטוניו בראון. יחד עם העובדה שפגשו את היריבה המרה ביותר שלהם ב-NFL, דנבר ברונקוס, הסילבר אנד בלאק לא סבלו מחוסר מוטיבציה וניצחו בקולוסיאום 16:24.

דרק קאר, שסבל מעונת נפילה קשה אשתקד, רשם משחק כמעט מושלם עם 22 מסירות מוצלחות מ-26 ניסיונות ל-259 יארד וטאצ'דאון, אבל מי שעשה את רוב העבודה באנדזון הוא הרוקי ג'וש ג'ייקובס, שרץ ל-85 יארד ושני טאצ'דאונים. בצד של הברונקוס, ג'ו פלאקו רשם בכורה סבירה עם 268 יארד וטאצ'דאון, אבל גם הופל שלוש פעמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully