וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג זעם: "אנחנו לא מקצוענים מספיק". ערן זהבי: "מהרגעים הפחות יפים בקריירה"

מאמן נבחרת ישראל כעס מאוד לאחר ההפסד הדרמטי בסלובניה: "השער השלישי היה איום ונורא". הכוכב הוסיף: "יכול להיות שזו ההזדמנות האחרונה שלי"

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. AP
אפשר להבין את התסכול. הרצוג/AP

כמה שזה כואב. דווקא בערב בו סיפקה את אחד ממשחקיה המהנים ביותר בשנים האחרונות, הפסידה נבחרת ישראל 3:2 לסלובניה, ממש בדקה ה-90, וירדה למקום החמישי בבית ז' של מוקדמות יורו 2020. במחזור הבא תפגוש את אוסטריה בידיעה שהיא חייבת לנצח - אחרת, לא תהיה ברירה אלא להתחיל ולעשות חישובים לקראת הפלייאוף בליגת האומות.

המאמן, אנדי הרצוג, היה עצבני מאוד בסיום. "זה לא עוזר ששיחקנו טוב, תמיד אנחנו אומרים שזה טוב, תמיד אנחנו סופגים שלושה שערים, אנחנו לא מקצוענים מספיק. השער השלישי היה איום ונורא. אנחנו כל הזמן מדברים על עליה ואז עושים טעויות כאלה, זה פשוט לא הגיוני. שיחקנו טוב נגד נבחרת מצוינת שניצחה את פולין, אנחנו כל הזמן מדברים על חלומות ואז עושים טעויות מטופשות ומפסידים. זה כבר לא מצחיק".

ערן זהבי, שכבש שער מרהיב שלא הספיק בדקה ה-63, היה מתוסכל לא פחות: "אני לא רוצה להאשים אף אחד. זה רגע מאוד קשה, אחד הרגעים הפחות יפים בקריירה. יכול להיות שזו הזדמנות אחרונה שלי אז הרגשות מעורבים. שיחקנו טוב בדקות האחרונות, יצרנו מצבים ופתאום מקבלים גולים מכלום. אמרתי גם במשחק הקודם, עד שלא נלמד להיות רעים ועם אופי. שצריך לתת את השלישי אז לתת את השלישי. כרגע אנחנו לא שם. הרצוג היה נסער בצדק. אנחנו באמת משחקים טוב תחתיו. רואים פה נבחרת של פייטרים שמאבדת ריכוז בדברים הקטנים. משמעת טקטית, וזה חבל".

על השער המצוין שכבש אמר מלך שערי מוקדמות יורו 2020: "זה היה יכול להיות שער החלומות שיכול לקדם אותנו ליורו, אבל הוא לא עזר לנו אז אין מה להתעסק בו יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully