וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרסון: "זה עונג גדול להיות בישראל, אני מגשים חלום"

קפטן נבחרת ברזיל לשעבר דיבר במסיבת העיתונאים לקראת "משחק השלום", בו ישחקו כוכבי העבר של נבחרת ישראל נגד כוכבי נבחרת ברזיל, ביניהם רונאלדיניו וקאקא

במסיבת העיתונאים שנערכה היום (שני) באצטדיון החדש בחיפה, הושק באופן רשמי משחק השלום שיערך ב-29.10 בעיר. המשחק יכלול את אגדות הכדורגל של ברזיל ביניהן: רונאלדיניו, קאקה, ריבאלדו, בבטו ורוברטו קרלוס. המשחק ינעל אירועי "שבוע ברזיל" שיערך בחיפה בסוף אוקטובר, ובו ישחקו כוכבי העבר של נבחרת ישראל נגד כוכבי העבר של הנבחרת הברזילאית.

קפטן נבחרת ברזיל לשעבר אמרסון אמר במסיבת העיתונאים: "זה עונג גדול להיות בישראל. אני מגשים חלום. עוד לפני שסגרנו על האירוע רציתי מאוד להגיע לישראל, והאירוע הזה היה מתנה. אני רוצה להודות לכל המארגנים שמאפשרים לי להגשים עוד חלום בחיי. היו לי הרבה רגעים מרגשים בכדורגל ואני מרגיש בר מזל. אומנם יש לי כמה קילוגרמים להוריד ויש לי כבוד לכל אצטדיון שאני נכנס והאירוע הזה גדול. נכון שזה לא תחרותי והכוונות הן שונות, אבל תמיד שנכנסים למשחק רוצים לנצח. יותר חשוב שהמשחק הזה יאחד בין אנשים. זה המסר של המשחק הזה".

עבאס סוואן, ג'באני רוסו, משה סיני. שלומי גבאי
מבטיחים לייצג את המדינה בכבוד. עבאס סוואן, משה סיני וג'ובאני רוסו/שלומי גבאי

ג'ובאני רוסו: "זה היה חלום שלי לשחק בנבחרת ישראל. את החלום שלי לשחק בנבחרת קרואטיה הגשמתי ועכשיו אני מגשים עוד חלום. ואני מאוד נרגש ושמח לשחק נגד כל כוכבי ברזיל שיגיעו לפה. פעם ראשונה ששיחקתי נגד מראדונה חשבתי זה השיא שלי, אבל עכשיו מבחנתי יהיה השיא לשחק נגד כוכבי ברזיל. אני מבטיח שלפני המשחק ואחר המשחק יהיה שלום אבל במשחק עצמו לא יהיה. אנחנו רוצים לנצח ואני בטוח שגם אמרסון והכוכבים של ברזיל רוצים לנצח. אם שלמה שרף יעשה משהו לא נכון בתור מאמן אני אקרא לעורך דין שלי אברהם גרנט".

כוכב נבחרת ישראל לשעבר משה סיני: "אני גם אתכונן למשחק הזה כמובן מבחינת כושר, כי אם אני אעלה לשחק זה משחק שצריך לכבד אותו עם שחקנים כאלה גדולים ועם כוכבים שלנו. אני מאמין שיגיע הרבה מאוד קהל ומי שעולה לשחק צריך להיות בכושר. אני מקווה מאוד שחלק מהזמן גם הכדור יהיה אצלנו. לא יצא לנו לשחק מול כוכבים גדולים כאלה בארץ ואני שמח שבגילי מזדמן לי להיות חלק מאירוע גדול כזה".

אמרסון. שלומי גבאי
מרגיש בר מזל. אמרסון/שלומי גבאי

עבאס סוואן: "זה כבוד לשחק נגד כוכבים כאלה. כולנו גדלנו על שחקני נבחרת ברזיל והיינו מעריצים אותם. זה היה חלום רק לראות אותם. במגזר הערבי אני חושב שברזיל היא הנבחרת הכי אהודה, ואני בטוח שיהיה קהל רב מהמגזר במשחק. שיחקתי מול ריאל מדריד ומול ברצלונה במשחקי שלום, אבל פה מדובר במשחק הרבה יותר מרגש. זה רגע שיא לכדורגל שלנו אבל אסור לשכוח את הכותרת של המשחק והיא -השלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully