וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: ישראל תארח את אליפות אירופה באקרובטיקה

9.9.2019 / 12:35

באליפות, שתיערך בחולון ב-22.10-4.11, יקחו חלק משלחות מ-27 מדינות. מנכ"לית איגוד ההתעמלות: "מדובר בהפקת ענק"

אליפות אירופה היוקרתית לאקרובטיקה תתקיים לראשונה בישראל בהפקת ענק של איגוד ההתעמלות בשיתוף עיריית חולון, העיר המארחת. התחרויות יתקיימו בהיכל טוטו חולון, בין התאריכים 4.11.2019-22.10.2019 בהשתתפות משלחות מ-27 מדינות באירופה ומעל לאלף משתתפים, ביניהם מתעמלים מהטובים בעולם, צוותים ואורחים רבים.

המתעמלים הישראלים מדורגים בצמרת העולמית של עולם האקרובטיקה: באליפות העולם האחרונה, שהתקיימה בבלגיה בשנת 2018, זכתה נבחרת ישראל במדלית כסף קבוצתית למדינה, במדליית זהב ובמדלית ארד בקטגורית הבוגרים. באליפות אירופה האחרונה, שהתקיימה בפולין בשנת 2017, זכתה הנבחרת ב-4 מדליות זהב, במדליית כסף וב-4 מדליות ארד.

אחד מרגעי השיא של ענף האקרובטיקה הישראלי הגיע במסגרת המשחקים האולימפיים לנוער, שהתקיימו בבואנוס איירס שבארגנטינה בשנה החולפת, שם התקיימה לראשונה תחרות בענף האקרובטיקה במסגרת המשחקים. הנציגים מישראל זכו במדליית כסף היסטורית ובכך זכו במדליה אולימפית ראשונה לאיגוד ההתעמלות. הישגים אלו מצטרפים להישגים רבים מהשנים האחרונות שבהם ישראל שומרת בעקביות על מקומה בצמרת העולמית.

במסגרת ימי התחרות יתמודדו עשרות ספורטאים מובילים מרחבי אירופה זה לצד זו, במקביל להופעות ראווה של מיטב קבוצות האקרובטיקה וההתעמלות של ישראל, שחלקם אף ייצגו אותה בגימנסטרדה הבינלאומית של איגוד ההתעמלות העולמי.

שרית שנער, מנכ"לית איגוד ההתעמלות: "איגוד ההתעמלות נרגש לארח את אליפות אירופה 2019 לראשונה בישראל. אליפות אירופה באקרובטיקה הינה הפקת ענק, אירוע שיא ומפגן של מקצועיות ועוצמה עם טובי הענף מהארץ ומהעולם. ישראל נחשבת למובילה בעלת שם עולמי בתחום זה ואנו רואים זאת כזכות גדולה להוביל את הענף להישגים המרשימים בזירה הבינלאומית. אנו מזמינים את הקהל הרחב להגיע לצפות בתחרויות המלהיבות ולעודד את הצוותים הישראליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully