וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בראון נעזר במומחי רשתות חברתיות כדי להשתחרר מאוקלנד"

ב-ESPN נטען כי השחקן, שנאבק בריידרס דרך חשבון האינסטגרם שלו, קיבל ייעוץ מקצועי. דיווח: הפטריוטס ניסו להביא אותו בטרייד במרץ

אנטוניו בראון ניו אינגלנד פטריוטס. צילום מסך
אנטוניו בראון ניו אינגלנד פטריוטס/צילום מסך

אנטוניו בראון פנה למומחי רשתות חברתיות וביקש את עצתם על מנת לבצע צעדים שיובילו לשחרורו מאוקלנד, כמה שיותר מהר, כך דווח היום (ראשון) ב-ESPN.

בראון נזרק אתמול בשעות הערב מהריידרס אחרי סאגה ארוכה ומלאה בעימותים סוערים ולאחר שעות ספורות, סיכם על חוזה לעונה אחת במדי האלופה, ניו אינגלנד.

בראון החל להשתמש בחשבון האינסטגרם שלו ביום רביעי על מנת להרחיק את עצמו מהריידרס, כאשר פרסם תמונה של המכתב ששלח לו הג'נרל מנג'ר מייק מאיוק ובו פירוט על קנסות בגובה כ-54 אלף דולר, לאחר שהתופס פספס שני ימי אימונים.

למחרת באימון הוא התעמת עם מאיוק ואמור היה להיות מושעה, אך אוקלנד חזרה בה ואף תכננה לשתף אותו במאנדיי נייט נגד דנבר. אלא שאז אחרי שבראון נקנס ב-215 אלף דולר על "התנהגות שפגעה בקבוצה", הוא חזר לאינסטגרם וכתב פוסט בו הוא מבקש מהריידרס לשחרר אותו. הוא גם שלח אימייל לעיתונאי ג'ף דרלינגטון והכריז שלא ישחק עבור הריידרס. בסופו של דבר, הוא קיבל את מבוקשו.

ב-ESPN גם דווח היום כי הפטריוטס ניסו להביא את בראון בטרייד כבר במרץ, כאשר הוא עזב את פיטסבורג אחרי הבלגן הגדול שם. אלא שהסטילרס, שממש לא רצו להעביר אותו ליריבה גדולה שלהם, דרשו בחירות סיבוב ראשון ושני וגרמו לניו אינגלנד לוותר. הוא נשלח לאוקלנד עבור בחירות סיבוב שלישי וחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully