וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה ובני סכנין נפרדו ב-1:1 דרמטי

ליאל עבדה השווה בדקה ה-90 והציל את הלוזונים מהפסד. עטאא ג'אבר פתח (40). בלוריאן ואבו ריא הורחקו, אבי לוזון התעמת עם אוהד. עכו ניצחה 0:1 את נוף הגליל

המחזור השלישי בליגה הלאומית ננעל היום (שני) עם שלושה משחקים. מכבי פתח תקוה ניצלה מהפסד ביתי ב-1:1 מול בני סכנין בקרב היורדות. הפועל אום אל פאחם העולה החדשה סיימה ב-0:0 עם בית"ר תל אביב בת ים, והפועל עכו ניצחה 0:1 את הפועל נוף הגליל.

שחקני בני סכנין. דני מרון
חגגו מוקדם מדי. שחקני בני סכנין/דני מרון

בני סכנין - מכבי פתח תקוה 1:1

אחרי ההפסד הביתי המפתיע להפועל קטמון, הקבוצה של ניסן יחזקאל היתה קרובה מאוד לניצחון מפתיע במושבה, אך יצאה רק עם נקודה בתום עוד מותחן תוצרת מכבי פתח תקוה. עטאא ג'אבר כבש לאורחים בדקה ה-40 אחרי שהטעה את השומר שלו והכניע את יוסי גינצבורג עם שמאלית מדוייקת לרשת הגבוהה.

הקבוצה של גיא לוזון הפעילה לחץ כבד במחצית השנייה, אבל בדקה ה-73 נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאור בלוריאן ראה צהוב שני ואדום. אלא שבדקה ה-88 גם עלי אבו ריא הורחק וליאל עבדה השווה ממש בדקה ה-90 כשדחק מקרוב מבישול של דודי טוויטו. בסיום המשחק אבי לוזון ניגש לאחד האוהדים שנראה כאילו מקלל אותו ובין השניים התפתח עימות מילולי. הנקודה הזו הותירה את המארחת בלתי מנוצחת ובמרחק של שתי נקודות מהפסגה. סכנין מצידה ממשיכה בחוסר היציבות ולא נראית כרגע מרשימה, להיפך.

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
כרגע זה נראה לא טוב. גיא לוזון/דני מרון

הפועל אום אל פאחם - בית"ר תל-אביב בת-ים 0:0

אחרי שהפסידה פעמיים מפתיחת העונה, העולה החדשה עצרה אומנם את הסחף אבל עדיין תקועה במקום הלפני אחרון ועושה רושם שמצפים לה בהמשך העונה מאבקים על ההישרדות. מנגד, קבוצת הבת של מכבי תל אביב מחפשת גם היא ניצחון בכורה אחרי שהפסידה 3:1 לאשקלון במחזור הקודם וזה לא יהיה הימור פרוע אם נגיד שהשתיים הללו ייאבקו בתחתית העונה.

אוהדי מכבי פתח תקוה. דני מרון
מעט אוהדי מכבי פתח תקוה שהגיעו ראו שוויון מאוחר/דני מרון

הפועל עכו - הפועל נוף הגליל 0:1

אחרי שחזרה מפיגור 2:0 לתיקו 3:3 מול אחי נצרת במחזור הקודם, הקבוצה של אלי כהן השיגה ניצחון בכורה מול נוף הגליל, שמצידה תמשיך לחפש את הניצחון הראשון שלה העונה במחזור הבא. איתי מורנו כבש את שער הניצחון בדקה ה-20 ונתן הרבה אוויר לנשימה לקבוצתו.

ליאל עבדה שחקן מכבי פתח תקוה חוגג, מאחוריו ארד בר. דני מרון
שוויון דרמטי. ליאל עבדה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully