וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ השוויצרי, סיפאס מאללה, יתחיל להיבחן בהפועל תל אביב

החלוץ בן ה-25 עוד הספיק לשחק עם ערן זהבי בפאלרמו, לפני שדעך לליגת המשנה בפורטוגל. סיכם לשנתיים וכבר נחת בישראל

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הבלם מתן אוחיון, שסיים את חוזהו בהפועל באר שבע בתום העונה שעברה ומאז לא שיחק, קרוב לסיכום בהפועל תל אביב ובמועדון מקווים שכל הקצוות ייסגרו ביממה הקרובה. אוחיון בן ה-33 כבר שיחק בהפועל תל אביב בחצי השני על עונת 2014/15 וכעת עשוי לחזור למתחם חודורוב. הוא שיחק בהפועל באר שבע מעונת 2015/16 ולמרות שמיעט לקבל דקות משחק, היה שותף לזכייה שלה בשלוש אליפויות.

בתוך כך, החלוץ סיפאס מאללה סיכם בקבוצה ויחתום אם ירשים את המאמן ניסו אביטן בתקופת מבחנים עם הקבוצה. השוויצרי-אנגולי כבר נחת בישראל, עבר בדיקות רפואיות וסיכם לשנתיים הקרובות. האדומים מקווים שבניגוד לנבחן הקודם, חואן לסקאנו, מאללה יגלה יכולת שתשביע את רצונו של המאמן.

מאללה בן ה-25 נולד באנגולה ועבר עם משפחתו לשוויץ כשהיה צעיר. הוא גדל במחלקת הנוער של פ.צ ציריך ובצעירותו נחשב לאחד מכדורגלני העתיד של שוויץ, כשכיכב בנבחרת עד גיל 16. פאלרמו האיטלקית רכשה אותו תמורת כ-900 אלף יורו בקיץ 2011, כשהוא היה בן 18 והוא כיכב בקבוצת הנוער שלה ואף קיבל דקות משחק בקבוצת הבוגרים בסרייה A (והתאמן לצדו של ערן זהבי), אבל בהמשך החלה הדעיכה.

מאללה הושאל לכמה קבוצות מהסרייה B ולא הצליח לשחזר את היכולת שלו מליגות הנוער, עד שב-2015 עבר לאתלטיקו CP מליגת המשנה בפורטוגל וחזר להראות ניצוצות. בארבע השנים האחרונות מאללה רשם 130 הופעות וכבש 24 שערים בליגה השנייה בפורטוגל. בעונה החולפת הוא שיחק בקבוצת ארוקה ומצא את הרשת 9 פעמים. ביוני סיים את חוזהו ומאז הוא שחקן חופשי.

סיפאס מאללה (בצהוב) במדי ארוקה. GettyImages
הפועל תל אביב נואשת למצוא חלוץ. מאללה בצהוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully