וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה דם בכל מקום". דני דרינקווטר נפצע בקטטה וייעדר כחודש

תקרית קשה באנגליה. קשר ברנלי השתכר והתחיל עם בת זוג של כדורגלן אחר. הוא הוכה בכל גופו וסובל מפגיעה ברצועות הקרסול

מתוך הטוויטר של פבריציו רומאנו

צהובוני אנגליה חגגו אמש (שבת) את חשיפתה של תקרית אלימה במסגרתה קשר ברנלי, דני דרינקווטר, הוכה נמרצות על ידי שישה אנשים מחוץ למועדון במנצ'סטר. הקטטה הזו גרמה לו לפציעה שבגינה הוא ייעדר כחודש מהמגרשים.

דרינקווטר, אקס נבחרת אנגליה, אלוף הפרמיירליג לשעבר עם לסטר סיטי ומי שעדיין משתייך לצ'לסי, התחיל עם בת זוג של כדורגלן אחר ולכן הוכה כהוגן. לפני שבוע הוא החמיץ משחק ליגה וכעת נחשפת הסיבה.

דרינקווטר בילה לפני שבוע במועדון בו שהו גם שחקן סקאנתורפ (מהליגה הרביעית) קגוסי אנטלה ובת זוגו. על פי עדי ראייה, הקשר בן ה-29 היה שיכור לגמרי והתחיל עם בת הזוג, חרף האזהרה של אנטלה. דרינקווטר לא הפסיק והדרום אפריקאי תקף אותו, המאבטחים של המועדון החליטו שזה מספיק והשליכו את שניהם לרחוב. אז התחיל האקשן האמיתי.

אחרי קללות ואיומים הדדיים, חבריו של אנטלה החלו להכות את דרינקווטר (לא ברור אם אנטלה היה אחד מהתוקפים). אחד מהם צעק "תשברו לו את הרגליים" וקפץ עם מלוא כובד משקל גופו על הקרסול של השחקן. האנגלי השיכור שכב מוכה על הקרקע, אבל צעק בחזרה: "לא אכפת לי חבר, היא עדיין הולכת איתי הביתה הלילה", מה שכמובן גרם לו לספוג עוד מקבץ מהלומות נדיב.

דני דרינקווטר, צילום מסך מתוך "הסאן". צילום מסך
ממשיך להסתבך. דרינקווטר/צילום מסך

דרינקווטר גם הוכה בפניו עם חפץ קשיח ועד ראייה סיפר ש"היה דם בכל מקום". אחד מחבריו של הקשר, ככל הנראה שחקן מברנלי, מיהר להעלות אותו על מונית והאירוע הנקודתי הסתיים. לצערו של דרינקווטר, היה גם המשך.

לפי אחד ממקורביו של הקשר, דרינקווטר התעורר בביתו בוקר לאחר מכן, הביט במראה ונדהם. בהמשך התברר שהוא סובל מפגיעה ברצועות הקרסול וייעדר מהמגרשים כחודש. "דני היה כל כך שיכור, שהוא לא זוכר הרבה מהתקרית", אמר אחד מחבריו, "הוא מאוכזב מעצמו ויודע שהוא לא יכול להיות חלק ממקרה כזה, ולא משנה מי אשם".

דרינקווטר המבוהל ידע שהתקשורת תעשה מהפרשה מטעמים והמריא לחופשה בספרד - באישורה של ברנלי ובתיאום עם צ'לסי אליה הוא שייך. אמש (שבת) בדיוק שבוע אחרי הקטטה האלימה, התקשורת חשפה את המקרה.

עוד בוואלה!

דני דרינקווטר נעצר על נהיגה בשיכרות אחרי תאונה: "חגג כמו משוגע"

לכתבה המלאה
קגוסי אנטלה במדי רוצ'דייל. GettyImages
במוקד הפרשה. קגוסי אנטלה/GettyImages

דרינקווטר היה אחד מכוכבי האליפות הסנסציונית של לסטר סיטי ב-2016 ושנה לאחר מכן צ'לסי רכשה אותו תמורת כ-35 מיליון ליש"ט. אלא שהקשר לא הצליח למצוא את מקומו בסטמפורד ברידג' וגם סירב לעזוב. לפני כחודש הוא הושאל לברנלי עד ינואר, אבל בינתיים הוא עדיין לא שיחק בליגה. למעשה, הופעת הפרמיירליג האחרונה שלו הייתה לפני כ-18 חודשים.

באפריל האחרון דרינקווטר נהג במצב של שכרות ברכב הריינג' רובר שלו והתנגש בקיר. למזלו ולמזלם של שניים מחבריו שהיו איתו, הם סבלו מפציעות קלות בלבד. הקשר הודה בנהיגה בשכרות במסגרת עסקת טיעון בבית המשפט ורשיונו נשלל ל-20 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully