וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ש"השתיק את אוהדי סרביה": רונאלדו חולם על שיא השערים הבינלאומי

החלוץ סיפק את התשובה המושלמת לקהל שהקניט אותו באמצעות ליאו מסי, והעלה את מאזנו בנבחרת ל-89 שערים. השיא של עלי דאי בהישג יד?

גלאטסראיי

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לחורר רשתות, לא משנה באיזו מסגרת, לא משנה באיזה מעמד. אמש (שבת) הוא היה שותף לחגיגה הפורטוגלית בסרביה, כשכבש את השער השלישי של הסלסאו בניצחון המרשים 2:4, שמיקם את הנבחרת במקום השני בבית ב'.

כמו בלא מעט משחקי חוץ, גם הפעם רונאלדו זכה ליחס עוין יחסית מהקהל הסרבי, שליווה כל נגיעה שלו בכדור בשריקות בוז וקרא לעברו "מסי, מסי". באתר הפורטוגלי "רקורד" ציינו ש"רונאלדו השתיק לגמרי את הקהל, וגרם לו להפנות את הבוז של האוהדים הסרבים לכיוון השחקנים שלהם".

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל חוגג. AP
רק עוד מאמץ קטן. רונאלדו חוגג אמש/AP

בזכות השער שכבש העלה רונאלדו את מאזן השערים שלו במדים הלאומיים ל-89, והוא כבר מפנטז על השיא הגדול הבא: עלי דאי, שיאן הכיבושים הבינלאומי בכל הזמנים, מחזיק בתואר עם 107 שערים. רונאלדו זקוק ל-18 שערים נוספים כדי להשוות את השיא, ובפורטוגל ציינו ש"הוא לא ינוח עד שיגיע לשם".

בינתיים הפער בינו לבין גדולי הכדורגל הפורטוגלי רק הולך וגדל. הכובש הבא אחריו ברשימה או פאולטה, שכבש 42 שערים פחות ממנו. אחריו עומד אוזביו במרחק 48 שערים מרונאלדו.

בפורטוגל הייתה גם סיבה לדאגה. נלסון סמדו מברצלונה נפצע במהלך המשחק, והוא בספק גדול למשחק המפתח בליטא. גם בברצלונה מוטרדים ומקווים שהפציעה לא חמורה.

עוד בוואלה!

ניצחון ראשון לפורטוגל במוקדמות יורו 2020, אנגליה וצרפת הביסו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully