וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליו ג'ונס סיכם על הארכת חוזה באטלנטה

התופס הכוכב של הפאלקונס יקבל 66 מיליון דולר, רובם באופן מיידי, עבור שלוש שנים נוספות. החוזה הנוכחי שלו יסתיים בעוד שנתיים

חוליו ג'ונס אטלנטה פאלקונס. David Goldman, AP
הרוויח את זה. ג'ונס/AP, David Goldman

בשעה שאנטוניו בראון הופך לשחקן חופשי אחרי פיצוץ ענק עם אוקלנד, תופס כוכב אחר ב-NFL, חוליו ג'ונס, ניצל את הרגעים האחרונים לפני פתיחת העונה לדברים הרבה יותר חיוביים.

התופס של אטלנטה, שעזר להוביל את הקבוצה עד לסופרבול ב-2017, סיכם מול המועדון על הארכת חוזה לשלוש שנים תמורת 66 מיליון דולר, כולם מובטחים. בכך, ג'ונס קשר את עתידו בזה של הפאלקונס לחמש השנים הקרובות, שכן בחוזה המקורי שלו נותרו עוד שנתיים תמורת כ-21 מיליון דולר.

בעקבות העסקה הזו יהפוך ג'ונס לתופס המרוויח ביותר בליגה בכל הנוגע לכסף מובטח והוא יקבל 64 מיליון מתוך ה-66 כבר עם החתימה.

ג'ונס בן ה-30 נבחר על ידי אטלנטה במקום השישי בדראפט 2011 והפך בשמונה עונותיו בליגה לאחד השחקנים האיכותיים ביותר ב-NFL. שש פעמים הוא חצה את רף אלף היארדים בתפיסות ולשיאו הגיע ב-2015, אז רשם 1,871 יארדים באוויר. בסך הכל, יש לו ב-111 משחקי עונה סדירה 698 תפיסות ל-10,731 יארד ו-51 טאצ'דאונים. אטלנטה תיפתח את העונה מול מינסוטה בחוץ מחר (ראשון, 20:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully