וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה חגגה באשקלון, ניצחון בכורה לרמת השרון

אמאדו סוקונה חזר להרכב המלאבסים וסידר להם 1:3 עם שער ובישול. 1:3 לשרונים מול בני לוד. גיל יצחק חזר להרכב של ראשון לציון וכבש את ה-0:1 בכפר קאסם. שוויון דרמטי לאחי נצרת בעפולה

תומר ששונקר שחקן הפועל ניר רמת השרון. דני מרון
תומר ששונקר חוגג ברמת השרון/דני מרון

המחזור השלישי בליגה הלאומית יצא היום (ראשון) לדרך וסיפק כמה תוצאות מעניינות. הפועל פתח תקוה והפועל ראשון לציון השיגו ניצחון שני ברציפות והתמקמו בזמנית בפסגה. קטמון חילצה 2:2 מהפועל רמת גן, רמת השרון הנחילה הפסד בכורה לבני לוד, ואחי נצרת ניצלה מהפסד בעפולה.

שמעון אבוחצירה שחקן הפועל ניר רמת השרון מול עומר משאלה שחקן בני לוד. דני מרון
מתאקלם למדים החדשים. שמעון אבוחצירה לפני עומר משאללה/דני מרון

הפועל ניר רמת השרון - בני לוד 1:3

הקבוצה של אסי דומב הגיעה למחזור הזה כמושלמת היחידה אחרי שני מחזורים, אלא שרמה"ש שנחלה הפסד כואב מול הפועל פ"ת במחזור הקודם, היתה עדיפה בהרבה וניצלה גם את הסגל העדיף שלה כדי להשיג ניצחון בכורה. שמעון אבוחצירה המוחתם הטרי שערך בכורה בשבוע שעבר, רשם כמה החמצות מסמרות שיער, אבל תומר ששונקר עשה צדק עם בעיטה מדויקת בדקה ה-38. גל צרויה, עוד חלוץ שחתם בקיץ, הכפיל רבע שעה לסיום אחרי שהוכשל ברחבה ובעט בעצמו את הפנדל פנימה. מוחמד אזברגה עשה קצת דפיקות לב עם שער מצמק בדקה ה-85, אבל אבוחצירה בישל לטל יגודייב המחליף שגלגל פנימה מול הרשת החשופה.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל ראשון לציון 1:0

עמוס לוזון הציל הקיץ את ראשון לציון מהתפרקות, והשבוע גם עשה מהלך מעניין כשהחתים בחזרה את גיל יצחק, מלך שערי הקבוצה והליגה בעונה החולפת. יצחק פתח בהרכב של טסלפפה ואחרי חצי שעה של משחק דחק מקרוב את השער היקר של קבוצתו שהעלה אותה לצמרת הגבוהה עם שבע נקודות וספיגה של שער בודד בשלושה מחזורים.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה: גיל יצחק עבר בהשאלה להפועל ראשון לציון

לכתבה המלאה
אמאדו סוקונה שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
חזר להרכב וסיפק שער ובישול. אמאדו סוקונה/ברני ארדוב

הפועל קטמון - הפועל רמת גן 2:2

הקבוצה מירושלים הייתה קרובה מאוד לעלייה בעונה שעברה ופספסה את זה, מה שגרם לה לאבד את מרבית הנכסים המשמעותיים שלה במהלך הקיץ. היום היא ניצלה מהפסד נוסף אחרי פיגור של שני שערים. אוקווה אשטה כבש שער עצמי לאורחים בדקה ה-20 וג'וד נוורו הכפיל (38) אחרי שעבר את סהר בראון וגלגל לפינה. וויליאם אגאדה צימק בדקה ה-41 והראל שלום השווה (72) עם בעיטה לא חזקה אבל מדויקת מחוץ לרחבה.

הפועל אשקלון - הפועל פתח תקוה 3:1

אמאדו סוקונה מלך שערי הפועל פתח תקוה בעונה שעברה, לא פתח את העונה הנוכחית בגלל פציעה בברך והיו גם דיבורים שהוא בדרך לחתום בקבוצה מליגת העל. הערב הוא רשם הופעת בכורה בהרכב ומיד הוכיח מה הוא שווה. החלוץ הצרפתי כבש כבר בדקה התשיעית אחרי בישול של עומר בוארון. פתח תקוה המשיכה בבליץ כששער חוקי של עוז פרץ נפסל ובוארון גם נעץ כדור למשקוף במחצית הראשונה. אוראל חורב העניש עם שוויון בנגיחה בדקה ה-55, אבל בר איבגי החזיר את היתרון למלאבסים כעבור דקה בלבד עם ניסיון הרמה שהכניע את חדריאן ההמום. בדקה ה-63 סוקונה הוסיף גם בישול לבוארון שבעט מהאוויר לרשת. אשקלון שפתחה את העונה עם מינוס 9 בגלל הפירוק, נותרה במינוס חמש. פתח תקוה, שפתחה את העונה שעברה עם מינוס 11 מאותה סיבה, נושמת אוויר פסגות עם שבע נקודות כמו גם לראשון לציון והפועל רמת גן.

הפועל עפולה - אחי נצרת 1:1

המארחת, שנחלשה משמעותית במהלך הקיץ בשל משבר כלכלי, השיגה עד כה נקודה אחת בשני המחזורים הראשונים. היא היתה קרובה מאוד הערב להשיג שלוש נקודות יקרות עם שער יקר של אליאור סיידר (21) אחרי טעות קשה בהגנת האורחים. אלא שעמוק בתוספת הזמן עלי חטיב כבש שער יפהפה בבעיטה חופשית והציל את קבוצתו מהפסד מביך.

גל צרויה שחקן הפועל ניר רמת השרון חוגג עם שמעון אבוחצירה. דני מרון
קבוצה עם הרבה פוטנציאל. צרויה ואבוחצירה חוגגים/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully