וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור ה-1 ב-NFL: הפאטס מול פיטסבורג, אקשן ב-NFC מזרח

אחרי משחק הפתיחה, המחזור יימשך עם עוד 15 מפגשים, כולל שניים במאנדיי נייט. האלופה מתחילה נגד יריבתה הוותיקה בסאנדיי נייט

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס עם בן רות'לסברגר פיטסבורג סטילרס. AP
יהיה חם בפוקסבורו. בריידי וביג בן/AP

יום ראשון הגדול הגיע: המחזור הראשון של ה-NFL. העונה יצאה לדרך בלילה שבין חמישי לשישי עם הניצחון של גרין ביי בשיקגו ובראשון מחכים עוד 13 משחקים. שניים נוספים ייערכו במאנדיי נייט.

20:00:

קליבלנד - טנסי


הקבוצה הכי מסקרנת של הפגרה, קליבלנד, מתייצבת למבחן ראשון עם בייקר מייפילד ואודל בקהאם ג'וניור מול הטייטאנס, שפספסו את הפלייאוף ברגע האחרון אשתקד. אם הבראונס רוצים לעשות משהו גדול העונה, הם חייבים להתחיל ברגל ימין.

מיאמי - בולטימור

הדולפינס צפויים להיות הקבוצה החלשה בליגה השנה, בטח שאחרי המהלכים שביצעו בשבוע שעבר. הם מכוונים לבחירת דראפט גבוהה והרייבנס, שכרגיל יציגו קבוצה קשוחה, ינסו להשיג ניצחון ראשון במאבק הקשה שיהיה להם מול היריבות לבית.

מינסוטה - אטלנטה

קירק קאזינס קיבל את המושכות בווייקינגס וינסה להחזיר את החבורה המוכשרת הזו לפלייאוף. גם הפאלקונס, אחרי עונה חלשה (9:7) רוצים להשתפר במהרה, כי מאטי אייס וחוליו ג'ונס לא הופכים לצעירים יותר.

ניו יורק ג'טס - בפאלו

היריבות ל-AFC מזרח נפגשות ואחרי שבעונה שעברה שתיהן יחד חיברו עשרה ניצחונות, הן מקוות לשינוי, אבל לא ממש בטוח שזה יקרה. ג'וש אלן מול סם דרנולד יכול להיות קרב נחמד, או שלא.

פילדלפיה - וושינגטון

עוברים ליריבות רצינית יותר, ב-NFC מזרח. האיגלס חולמים על חזרה לסופרבול והקבוצה שייכת כעת סופית לקרסון וונץ, שצריך להישאר בריא לשם שינוי. הסקינס רשמו שבעה ניצחונות אשתקד, אבל סיטואציית הקוורטרבק שלהם לא ממש ברורה כרגע.

קרוליינה - לוס אנג'לס ראמס

סגנית האלופה מתחילה את המסע חזרה לריקוד הגדול עם משחק סופר קשה, אצל קאם ניוטון (שעוד לא בטוח כמה הזרוע שלו בסדר אחרי הפציעה בקדם העונה). הפנת'רס רוצים להתאושש מעונת 9:7. בשנה שעברה LA ניצחה את כל שמונת משחקיה הראשונים. והפעם?

ג'קסונוויל - קנזס סיטי

הג'אגס היו במרחק נגיעה מהסופרבול לפני שנתיים, אבל התרסקו אשתקד, מה שהוביל לשינויים. בלייק בורטלס סופסוף נשלח לדרכו וניק פולס, מי שזכה לבסוף בסופרבול ההוא, הגיע. לצערו, כבר במשחק הראשון מחכה לו קרב אדיר עם ה-MVP והמועמד לשמור על תוארו, פט מהומס. הצ'יפס מכוונים לאליפות וזו תהיה התחלה טובה לראות איפה הם נמצאים.

ארון דונלד שחקן לוס אנג'לס ראמס. GettyImages
פתיחה מעניינת לסגנית האלופה. ארון דונלד/GettyImages

23:05-23:25

לוס אנג'לס צ'ארג'רס - אינדיאנפוליס

עדיין בהלם מפרישתו של אנדרו לאק, הקולטס ינסו לצאת עם משהו מהעונה הזו וזה יקרה רק אם ג'קובי בריסט יפתיע לטובה. כבר במשחק הראשון שלו הוא מקבל יריבה חזקה בדמות לוס אנג'לס, שסיימה את העונה הקודמת במאזן 4:12 ולמרות שאין לה שום יתרון ביתיות, יש לה את פיליפ ריוורס הבלתי נגמר.

סיאטל - סינסינטי

הסיהוקס עשו מהלך גדול רגע לפני העונה והביאו את ג'דייביון קלאוני. יחד עם ראסל ווילסון המנוסה, הם רוצים לכל הפחות לשמור על עשרת הניצחונות שהשיגו ב-2018, אם לא יותר. סינסינטי לא אמורה להפריע בדרך לשם והיא תציג על הקווים את זאק טיילור אחרי 16 עונות מרווין לואיס.

דאלאס - ניו יורק ג'איינטס

עוד מפגש ישיר ב-NFC מזרח, בין שתיים שתמיד פותחות את העונה זו מול זו. דאלאס חסרה את אזיקייל אליוט לכל אורך ההכנה, אבל הוא ישחק והקאובויס יצטרכו אותו בכושר. בניו יורק, איליי מאנינג נמצא כנראה בימיו האחרונים כקוורטרבק הפותח ודניאל ג'ונס, הבחירה 6 בדראפט, כבר מחכה להחליף אותו.

אריזונה - דטרויט

העונה הראשונה של הליונס תחת מאט פטרישיה לא הייתה מוצלחת והוא רוצה ללמוד מהחוויה המפוקפקת הזו ולהשתפר. המפגש מול אריזונה יכול להיות הזדמנות לכך. הקרדינלס סיימו עם המאזן הגרוע בליגה ולקחו בבחירה 1 את הקוורטרבק החדש ונמוך הקומה שלהם, קיילר מארי.

טמפה ביי - סן פרנסיסקו

ג'ימי גארופולו בניסיון קאמבק אחרי הפציעה. הקוורטרבק המבטיח לא נראה טוב לאורך רוב ההכנה, אבל גם הבאקס עלולים להתגלות כקבוצה מוגבלת במיוחד. כרגע כולם מקווים שהוריקן דוריאן שעובר באזור לא יפריע.

ניו אינגלנד - פיטסבורג (שני, 3:20)

האלופה, בניגוד למסורת, לא שיחקה בערב הפתיחה. היא תתייצב לסאנדיי נייט מול יריבה ותיקה, בעוד מפגש בין טום בריידי לבן רות'לסברגר. כל אחד מהם איבד נשקים חשובים בקיץ, רוב גרונקובסקי פרש, אנטוניו בראון נשלח בטרייד וליביון בל נטש, אבל הכישרון עדיין קיים. יהיה חם בפוקסבורו.

ניו אורלינס - יוסטון (שלישי, 2:10)

הסיינטס ניצלו את כל הפגרה כדי להתאושש מהחלטת השיפוט האיומה שעלתה להם במקום בסופרבול ואולי גם בטבעת אליפות שנייה. עם קבוצה שרשמה 3:13 בעונה שעברה, הם יודעים שהם יכולים לחזור למעמדים הגדולים גם השנה. הטקסאנס שינו את פניהם ברגע האחרון עם כמה טריידים ולא בטוח שביל אובריאן, המאמן וה-GM לעת מצוא, ישרוד עוד הרבה זמן בתפקיד.

אוקלנד - דנבר (שלישי, 5:20)

המחזור יינעל בחור השחור, עם הקבוצה המבולגנת של ג'ון גרודן. הסערה עם אנטוניו בראון הובילה בסופו של דבר לפיצוץ הבלתי נמנע והריידרס, עם רגל מחוץ לדלת ובלאס וגאס, רוצים רק לשרוד את העונה בכבוד כרגע. ג'ו פלאקו, בהופעת בכורה בברונקוס, ישמח לנצל את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully