וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך עם פרנקו: ג'רל מקניל חתם בעירוני נהריה

6.9.2019 / 12:26

הגארד האמריקאי, ששיחק בשנתיים האחרונות תחת מאמנה החדש של נהריה בהפועל תל אביב, נודד לעין שרה: "תוספת כח משמעותית בשני צידי המגרש". חובר לטוני גפני, דומיניק ווטרס וג'ף אדריאן

עירוני נהריה השלימה היום (שישי) את הסגל לעונה הבאה כשהחתימה את ג'רל מקניל ששיחק תחת דני פרנקו בהפועל תל אביב בשנתיים האחרונות. בנהריה ניהלו עם מקניל מגעים זה תקופה ארוכה, ורק לאחרונה הוא הסכים להגיע למועדון.

"שמח שאנחנו משלימים את הסגל עם שחקן איכותי כמו ג'רל", אמר דני פרנקו בהודעה לעיתונות מטעם הקבוצה, "ג'רל הוא תוספת כח משמעותית עבורנו בשני צידי המגרש. הווינריות, הכישרון ההתקפי, והקשיחות ההגנתית שג'רל מביא למגרש מייצבת עבורנו סגל קשוח, מנוסה ורעב להצלחה. המשימה שלנו עכשיו היא לעבוד ביעילות ובסבלנות על מנת להתלכד ולהתגבש מיחידים וזרים לקבוצה".

ג'רל מקניל שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ממשיך עם פרנקו. ג'רל מקניל/יוסי ציפקיס

היו"ר ניסים אלפסי הוסיף: ""אני שמח לבשר על החתמתו, של השחקן ג'רל מקניל. זה המקום לציין את הצוות המקצועי, בראשותו של המאמן דני פרנקו והעוזרים עופר רחימי ומעוז מלכה, שגילו אורך רוח וסבלנות, ובנו בקפידה, קבוצה חזקה, איכותית ואטרקטיבית. אין לי ספק שהולך להיות "חם" בנהריה העונה. הקהל מגלה התעניינות רבה ומשתוקק להתחלת משחקי הליגה. עד כה נרכשו מעל 1000 מנויים, דבר המעיד על האמון של האוהדים בקבוצה".

מקניל הגיע להפועל תל אביב אחרי קריירה ארוכה באירופה כשחתם במועדון בקיץ 2017. בעונתו הראשונה בישראל רשם 14 נקודות, 4.2 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים למשחק, והעונה עלה בדקות המשחק שלו, אך ירד מעט במספרים כשרשם 13.4 נקודות, 3.5 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים בממוצע.

מקניל מצטרף בגזרת הזרים לטוני גפני, דומיניק ווטרס וג'ף אדריאן, ולישראלים טראוויס ווריק, ניב משגב, איגור קולשוב ואיתי שגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully