וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "מסי הרוויח את הזכות שלו לעזוב את ברצלונה"

אחרי החשיפה על כך שלכוכב יש סעיף יציאה בכל קיץ, הבלם הביע תמיכה: "אחרי כל מה שהוא נתן למועדון, זכותו להחליט על עתידו"

גלאטסראיי

זה בלתי נתפס לראות את ליאו מסי עם מדים של קבוצה שהיא לא ברצלונה, אבל אתמול (חמישי) חשפו בספרד שלארגנטינאי שחידש את חוזהו ב-2017, יש סעיף מיוחד לפיו הוא יוכל להיות שחקן חופשי בכל קיץ, מה שיאפשר לו לעזוב את הקבוצה אם יחפוץ בכך.

הפרסום הזה ב"אל פאיס" עורר הדים רבים בספרד, ואחד הראשונים להגיב עליו היה ג'רארד פיקה, בלם ברצלונה שמלווה את מסי כמעט לכל אורך הקריירה המופלאה שלו. "אני כבר ידעתי שמסי יכול לעזוב בחינם בסוף כל עונה", אמר פיקה ל"קאדנה סר", אבל כולנו יודעים כמה מסי מחוייב לברצלונה וזה לא מדאיג אותי בכלל. הוא הרוויח את הזכות שלו לעזוב אם ירצה בכך, אחרי כל מה שהוא נתן למועדון הזה".

ליאו מסי. רויטרס
יעזוב בקיץ בחינם? מסי/רויטרס

מסי הצהיר כבר מספר פעמים שהוא ישמח לסגור מעגל בניואלס אולד בויז לפני שיתלה את הנעליים שלו, אבל הוא לא רמז לגבי מתי והאם זה באמת יקרה. במאי 2018 מסי הצהיר ש"אני בטוח שבאירופה, ברצלונה יהיה המועדון היחיד שלי", אבל הוסיף ש"תמיד רציתי לשחק בארגנטינה יום אחד, אני לא יודע אם זה יקרה, אבל זה בראש שלי. אם זה יקרה, זה יהיה רק בניואלס וארצה לעשות את זה חצי שנה לפחות".

כזכור, ברצלונה נפרדה בשנים האחרונות מעוד שחקנים שהפכו לאגדה אך לא זכו לפרוש במועדון כמו אנדרס אינייסטה וצ'אבי. האם מסי יהיה הבא בתור? כרגע קשה לראות את זה קורה, אבל מי יודע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully