וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת באליפות ארה"ב: סרינה וויליאמס תשווה את שיאה של מרגרט קורט?

האמריקאית הבלתי נגמרת תנסה לזכות בגרנד סלאם 24 כשתפגוש את ביאנקה אנדרסקו. הקנדית בת ה-19 רוצה לרשום תואר היסטורי בהופעת הבכורה שלה בגמר (23:00, יורוספורט)

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

אליפות ארה"ב תגיע לשיאה ביום ביום שבת (23:00, שידור ביורוספורט) לפחות בגזרת הנשים, כאשר סרינה וויליאמס הבלתי נגמרת תפגוש את ביאנקה אנדרסקו בת ה-19 בלבד לגמר שיהווה מפגש בין הטניסאית המנוסה מכולן, לקנדית שרושמת הופעת בכורה בגמר גרנד סלאם.

הרבה מאוד שיאים יכולים להישבר במשחק הזה מהצד של סרינה וויליאמס שפילסה את דרכה בחזרה לטופ העולמי אחרי שלא שיחקה כמעט שנה אחרי הלידה. האמריקאית המדורגת שמינית השיגה בליל חמישי את ניצחונה ה-101 בפלשינג מדו והשוותה בכך את שיאה של כריס אוורט. ניצחון בגמר יהפוך אותה לשיאנית וחשוב מכך היא תשווה את שיאה המדהים של מרגרט קורט עם 24 זכיות בטורניר גרנד סלאם. זה יהיה הגמר הרביעי של סרינה, מתוך ששת הטורנירים האחרונים שבהם היא השתתפה. שנת 2018 היתה מתסכלת עבור סרינה, שהפסידה בגמר ווימבלדון וגם בגמר הביתי שלה בארה"ב כשהפסידה לנאומי אוסקה וספגה הרבה ביקורות בגלל ההתנהגות שלה. כעת יש לה אפשרות לתקן את הרושם.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
רוצה לתקן את הרושם מהשנה שעברה. סרינה/AP

מבחינת אנדרסקו, הקנדית בת ה-19 בלבד היתה במקום ה-152 בעולם רק לפני שנה ואלמונית לגמרי. אלא שהיא עשתה את הפריצה הגדולה שלה בטורניר הזה והפכה לקנדית הראשונה שמעפילה לגמר בארה"ב. אנדרסקו, שלא צלחה את שלב רבע הגמר של טורניר גרנד סלאם עד הטורניר הזה, תנסה להדהים את האמריקאית המנוסה ולזכות בתואר גרנד סלאם ראשון כשהיא עדיין לא בת 20.

אנדרסקו היא הקנדית השנייה בלבד שמגיעה לגמר גרנד סלאם, אחרי שג'יני בושאר עשתה את זה כשהגיעה לגמר ווימבלדון ב-2014.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ביאנקה אנדרסקו. רויטרס
תאמיני, את בגמר ארה"ב. ביאנקה אנדרסקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully